Some of the best moments in life are the ones you can´t tell anyone about

Idag har jag bara haft det väldigt bra. På förmiddan gick vi en lång promenad och tittade på alla nybyggda hus häromkring, sen sov jag middag riktigt jättehårt och efter ca två timmar blev jag väckt av sambon som hade lagat middag <3
Nu har jag tryckt ner mig i soffan för att surfa runt ett tag och kolla allt jag missat under min datorfria vecka! Har Tv:n på i bakgrunden och hör Samir Badrans omärkbara östgötska. Jag kommer från samma stad och pratar likadant, ÄHrm!!! Ni vet den där dialekten som komiker brukar använda sig av när de ska härma bönder och folk som är lite "bakom flötet"..
 
Vardagligt | |
#1 - - Kajsa-Stina:

Så himla mysigt. Låter som du haft en fantastisk dag igår och vad skönt med en promenad och kika på de nybyggda husen! :)

sv: Ja usch för vågar alltså. Hatar dem då det bara är onödigt precis som du säger. Huvudsaken är ju faktiskt att man mår bra själv och är nöjd med sig själv. Sen kvittar det fan vad vågen visar. Den ska inte behöva styra våra liv och vi ska inte bedömas av en jävla vikt herregud! Det är bara en siffra ju (precis som att åldern bara är en siffra) Tack o lov så äger jag ingen våg här hemma då det bara skulle skapa ännu mer ångest. Mamma och pappa förbjuder att köpa hem en och det är jag tacksam för. Att skapa ett onödigt beroende om att springa och väga sig stup i kvarten. Nej tack. Det räcker med kontrollerna som jag måste gå igenom ändå.. Men vill egentligen inte alls ha med vågar att göra i framtiden. Usch!

Den 30e mars rullar jag ner till Mora vilket ska bli så skönt. Ser verkligen fram emot det och räknar fan ner dagarna som ett barn på julafton haha. Kommer att uppdatera om hur planeringen ser ut och vad jag får gå igenom där nere. Så himla spännande! :)<3

Kollar inte min mejl så ofta så det är därför jag inte hunnit svara eller sett ditt mejl ännu. Fattar inte varför jag inte är inne regelbundet på min mejl då jag är inne jämt på min blogg haha.. Men ska kolla mejlen så fort jag kan! Ska nämligen iväg med pappa snart men ska kika när jag kommer hem! :D

Puss o kram o kärlek till dig min fina vän <3<3<3

#2 - - Hanna Viklund :

Åh, älskar att gå runt och titta på fina hus & drömma sig bort. Och sova middag, det är vardagslyx! =D

#3 - - Hanna Viklund :

Åh, älskar att gå runt och titta på fina hus & drömma sig bort. Och sova middag, det är vardagslyx! =D

Upp