Solen och jag

Ligger i sängen än. Solen väckte mig för en stund sen men jag ligger nog kvar och njuter en stund till..... tills det nästan är försent för frukost ;-) 
 
 
Vardagligt | |
#1 - - Vano:

Skönt att vakna till solsken :)

#2 - - rememberthiis.blogg.se:

Härligt :)

#3 - - ISA:

Att vakna till solen <3

#4 - - Kajsa-Stina:

Så himla härligt kära du! Själv så strålar solen här utanför mitt fönster och bara det gör ju så man blir på mycket bättre humör! Hoppas du får en härlig lördag <3

sv: Jag har inte varit inne och kollat min mejl än.. Alltså det är pinsamt! Men ska in och göra det nu med en gång, Har haft så jävla mycket på sistone så det är därför jag tyvärr inte hunnit kolla. Ska göra det med en gång! Hoppas du får en härlig dag vännen. Bamsekramar <3<3

#5 - - Linn Strömberg:

Så härligt men samtidigt jobbigt när solen väcker en

Svar: Nej jag tycker det är skööönt! :D Annars sover man så länge och hela förmiddan försvinner. Deppigt...
VENICE

Upp