Treat of the night

Kvällsmatstips:
 
Ett bröd du gillar
Pesto
Tomat
Mozzarella
Skinka
Ruccola
 
Värm 5 min i ugnen
 
ÄT!
 
Vardagligt | |
#1 - - Kajsa-Stina:

Men gud vad gott! Ser ju helt fantastiskt ut och något som skulle falla mig i smaken! Måste testas :D

sv: Hej min fina! Nej jag har inte fått någon kommentar utav dig nu här i veckan buhu :( Så det var tur du skrev till mig nu så jag fick en förklaring på varför du varit så tyst :)

Hoppas du mår bra idag och att du haft en fin helg och bra start på den här veckan! Själv så mår jag helt okej. Lite små ångest över lunchen som åts men vafan. Jag försöker tänka positivt även om det är svårt emellanåt tyvärr..

Var även in till sjukhuset på vägning och samtal och pratade en hel del om rätt så bra grejer faktiskt! Ska eventuellt få komma till ett behandlingshem vilket jag ser fram emot så mycket. Tror det är de enda vettiga i dagsläget. Jag är inte i jättedåligt skick utan det går ju framåt men just det att orka tacklas med äckliga tankar och tycka om mig själv igen på riktigt då dem inte har verktygen för det här hemma i Sundsvall.

Massa kramar <3<3<3

#2 - - N:

Gott!

#3 - - Emelie:

mmm, mums!

Svar: Lite roligare än vanliga mackor ;)
VENICE

#4 - - Johan:

Enkelt och gott.

#5 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Men mums!

#6 - - Linnéa Thell Jansson:

mmm vad gott!"

#7 - - Knaperbloggen:

så gott! :D

#8 - - Elin Almqvist:

Jag testade faktiskt det där och kan säga att det slog subway med hästlängder!

Svar: Gjorde du, va kul! :) Idag? Visst är det gött när man kan göra lite lyx hemma istället för att köpa färdigmat? ;) Bara att experimentera!
VENICE

#9 - - Hillevi:

Ser jättegott ut!

Svar: Tack! :D
VENICE

#10 - - MY VESTLUND ' :

muuums!

Svar: Provat? ;)
VENICE

#11 - - Elin Almqvist:

Japp jag gjorde det idag och det var hur gott som helst! Definitivt mycket bättre! ;)

Svar: Åh så kul att nån gillade det! :) Glad torsdagkväll på dig! <3
VENICE

#12 - - Linda:

super snyggt

Svar: :D
VENICE

#13 - - Linda:

super gotT***

Upp