När alla storhelger är över

Ikväll kör vi på lite lokal teater med Regina Lund i huvudrollen. Vad gör ni ikväll?
 
Vardagligt | |
#1 - - Alexandra:

Sv; Ellerhur! Tråkigt nog kan jag inte använda de bara :(
Hoppas teatern blir kul :)

#2 - - MATILDA:

Så kul! :)

#3 - - Carolina Thoor:

Roligt med lite teater. Hoppas teatern är bra :)

Sv; Okej, du får testa att använda en sådan klänning då ;)

#4 - - Julia ♥:

Ååh, vad roligt!! :-)
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, kolla film och äta godis!

#5 - - Elin karlsson:

Vad kul, hoppas du får en trevlig kväll!!

Svar: Ja gör det :)

#6 - - Kajsa-Stina:

Gud vad mysigt! Skulle också vilja gå iväg och se någon revy eller teater/uppträdande framöver! Ska nog boka en biljett till Mia Skäringers show. Hon är så härlig tycker jag! :)

sv: Hej min sötnos! Jag mår bara bra tack <3 Ska alldeles strax iväg till en kompis en sväng och vara där i ett par timmar. Annars så har jag inte gjort så mycket idag hehe. Ätit god salladen ;) Och duschat typ haha.. Hoppas du får en trevlig kväll med killen på teatern! Berätta gärna sedan hur den var :)

Skönt att du får vara lite ledig nu efter alla helger och att du kan få pusta ut! Stor kram <3

#7 - - Erika:

Vad trevligt :) Här blir det en lugn hemmakväll!

#8 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Vad roligt :)

Svar: Ja jättekul :)
VENICE

#9 - - Viktoria Eriksson:

Härligt, ska sj på bio! :)

Svar: Jaha vad blev det för film då? :)
VENICE

#10 - - Emelie:

Åh, va kul :D

Svar: Jättekul!! :D
VENICE

#11 - - Linnéa Thell Jansson:

Nej vad roligt! Gillar att gå på teatrar!

Svar: Härligt! Något folk borde göra oftare ;)
VENICE

Upp