Idag fyller jag år

Tänkte bara säga det ;)
 
 
 
Vardagligt | |
#1 - - Fanny:

Gratttttttiiiiiiis!!! :D

Svar: Tack :-D
VENICE

#2 - - Kajsa-Stina:

Men åh vad kul! Stort grattis till dig min vän och hoppas du får en toppenfin dag på alla sätt och vis och firar med god mat och tårta hihi :D<3 Hur känns det nu med att vara ett år äldre? Personligen så känner jag ingen skillnad direkt från en dag till en annan hihi. Det är typ så för mig att när jag precis vant mig vid min nya ålder så fyller jag år igen :S

sv: Åh vad mysigt med lite gäster som kommer över och ska fira dig! Det är du så värd. Och vad fint av din pojkvän att ge dig teaterbiljetter i födelsedagspresent. Vad är det för teater ni ska se? :)

Du är så fin kära du att jag blir alldeles rörd<3 Du tänker helt rätt! Nu är ju inte hamburgare samma utmaning som för ett par månader sedan då jag verkligen var livrädd för det. Det är absolut dags för mig att våga mig på att ta nästa steg och äta något som känns jobbigt. Frågan är ju bara vart man ska börja och våga ta det där steget.. Det är de som är så jobbigt. Usch! Men jag har ju klarat att en gång äta hamburgare första gången på år liksom så varför skulle de inte kunna gå lika bra med pizza tex? Man ska aldrig säga aldrig utan bara köra på och ta ångesten när den kommer och inte oroa sig så mycket i onödan ( som jag annars är expert på att göra :') )

Tusentalskramar till dig min fina! <3<3<3

#3 - - LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Grattis! :D

Svar: Tack! :D
VENICE

#4 - - Ida:

Kika in på min blogg för en massa inredning. Tipsar om de hetaste utförsäljningarna och trenderna för ditt hem!:)

#5 - - Sara:

Åh grattis, lite i efterskott hehe :)

Upp