Accessorize yourself!

Nånting jag tänkte på alldeles nyss när jag tog ett par bilder på mig själv var att jag alltid tar av mig glasögonen innan jag tar kort (OM jag har dom på mig, det är bara läsglasögon). Jag vet inte varför, jag trivs i dom och jag har inga problem med att fota mig själv i glasögon. De bara åker av ändå!!!
Så nu raderade jag bilden utan glasögon och tog en ny, MED glasögon :D
 
Hopplösa människa...
 
Vardagligt | |
#1 - - Elionia:

va fin blogg du har! :)

Svar: Åh tackar!
VENICE

#2 - - ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Du passar i glasögon. :)

Svar: Tack :-) <3
VENICE

#3 - - Life of Johanna:

Hej!

Passa på och tävla inne hos mig , du hittar tävlingen här

http://lifeofjohanna.se/2015/january/tavling-i-samarbete-med-lugna-lyktan.html

Ber om ursäkt om du inte gillar tävlingstips!

Upp