Projekt lampskärm

Någon önskade bild på resultatet av den här lampskärmen jag sytt åt min morfar. Den blev äntligen klar idag!
Jag har satt skärmen på min sovrumslampsfot på ena bilden bara för att prova hur det ser ut när man tänder den, men egentligen ska den sitta på en tvåarmad 50-tals-golvlampa. Så jaa det ska upp en skärm till sen! Men den kommer jag vänta med nån vecka för det är kämpigt det här med att sy när man inte är van! ;)
 
 
Det är en sån här stomme jag menar (Bild lånad från Anyas.se)
 
 Va får jag i betyg?
 
 
 
Kreativt | |
#1 - - Johanna Marie.se:

Jag var nog en av de som önskade bild på resultatet! ;)
Du får en 10 av en 10! :D

Svar: Tack! :D <3
VENICE

#2 - - Elina:

Hej snygging!
SV: Jag fyndade de på members.com för ynka 100kr ungefär! Kram!

#3 - - MartinaOlsson:

hej! allt bra? :)

#4 - - Emma:

Jättefint :D

Svar: Tack!
VENICE

#5 - - josefine:

den där var ju verkligen sjukt snygg! :)

sv: åh tack!

#6 - - Elin Almqvist:

Den där var jätte häftig! vad duktig du är! Kan inte sy överhuvudtaget hehe..

Svar: Tack så mycket :) Vet du vad, jag trodde inte heller att jag kunde sy! Har aldrig gjort det förut och de gånger jag provat i skolan eller så har jag misslyckats totalt. Men om man vill så kan man!! Bara att prova ;)
VENICE

#7 - - Kajsa-Stina:

Men gud så fin den blev och vad duktig du är! Den ser ju proffsgjord ut och som att du har köpt den! Så snygg är den :D Är verkligen imponerad utav ditt handarbete vännen! :)

sv: Jag är verkligen så tacksam att det nu ser ut som att det kan bli av att jag får komma till Mora och då via det här fria vårdvalet. Så jävla skönt! Hoppas bara det kan bli av nu så fort som möjligt så jag slipper vänta ännu längre. Känns som jag väntat tillräckligt länge nu redan så vill bara att det ska bli av någon gång nu. Men det är ju iallafall på g så allt är ju igång med processen och så så nu får vi se när det blir av men om ett par veckor så ska jag vara där nere. Spännande och läskigt på samma gång :)

Jag har ingen aning om vad läkarna anser man ska vara i för tillstånd för att få komma till ett behandlingshem. Grejen är ju den att i Mora så är det inte så att man är inneliggande flera månader i sträck utan man är där nere fem dagar och åker sedan hem i tre veckor, åker ner i fem dagar och åker hem i tre veckor och så håller det på under hela behandlingstiden för att man ska kunna leva livet hemma också så det inte blir en så stor omställning när man kommer hem vilket jag tycker är ett bra tänk och upplägg :)

Vet inte om läkarna anser mig inte tillräckligt sjuk eller vad det är det sitter i. Personligen så tycker inte jag att jag är i så jävla bra skick egentligen med tanke på hur jag tänker och resonerar. Jag har ju ett klokt och sunt tänk men jag är ju jävligt rädd för vissa saker som anorexin intalar mig och som inte är friskt alls på en fläck.. Men jag kämpar på! Önskar bara jag kunde börja våga äta mer varierat och inte köra in på samma lunch och middagsrätter.. Har du några tips på bra lunch och middagsmat som du brukar äta som jag kan våga variera mig med? Är så sugen på det men vet inte vad jag ska äta och hur jag ska gå till väga. Har noll inspiration :(

Jag har ju en inre stress dagligen om allt möjligt skit alltså. Helt sjukt vad jag stressar upp mig och typ bränner ut mig själv? Vet inte hur jag ska kunna stressa ner men jag försöker utan resultat haha.. Är helt slut i kropp och knopp när jag lägger huvudet på kudden på kvällarna och sover som en klubbad säl tills jag ska äta frukost men känner mig ändå inte helt utvilad vilket är väldigt skumt :(

Hur mår du själv idag vännen och hur ser din dag ut? Det är ju alla hjärtans dag idag och den kommer att firas hemma med familjen med god mat och mys framför melodifestivalen. Jag hoppas verkligen att det är bättre bidrag idag för det som var förra veckan var ingen rolig historia alls haha. Brukar du se på melodifestivalen och ska du göra det ikväll i så fall? :)

Mängder av kramar <3<3

#8 - - Moa :

Snyggt jobbat! Det är så himla roligt att pyssla och fixa med saker till hemmet! :) Det blir lite extra fint när man har gjort saker själv :)

#9 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Den blev superfin, duktig du är! :)

Svar: Taack :)
VENICE

#10 - - G I N A ~:

så kreaktiv du är! Den blev jätte snygg :)

Svar: Tack! Ja jag försöker. Jag målar och skriver mest, men ibland blir jag sugen på lite andra former av kreativitet ;)
VENICE

#11 - - Trees, mamma i London:

wow jättesnyggt :) Vad kreativ du är!

#12 - - Mizca:

Hittade!

Så vacker :)

Svar: Tack så jättemycket! Jag är så nöjd för det är första gången jag syr något liknande.
VENICE

#13 - - Mizca:

Svar: Då förstår jag att du är nöjd.

Upp