Good morning thursday, do you mind?

God morgon mina änglar! Idag har jag vaknat upp med alla sinnen tillbaka. Känner att det är dags att börja leva igen. Leva för dig. Mitt hjärtas Lisa.
 
 
Dagens verktyg: Nål och tråd, kaffe, kamera, geist och vilja!
 
 
Vardagligt | |
#1 - - tommy:

lev på =)

#2 - - Alicia:

Så fint <3

Svar: Tack :)
VENICE

#3 - - milina.blogg.se:

härligt :)

#4 - - Carro:

Bra beslut! :)

Svar: Taaack <3 ska försöka leva upp till det ;)
VENICE

#5 - - Thea:

Kör på!! :)

Svar: Håller på! :)
VENICE

#6 - - Madeleine Parkenberg:

Kämpa! :)

Svar: I will! <3
VENICE

#7 - - N:

Låter som ett bra beslut :)

Svar: Tack :)
VENICE

#8 - - Emma:

Så fint! Det är bara att kämpa på, du är stark <3

Svar: Tack! <3 :)
VENICE

#9 - - Angus:

Åh fint!

Jag är gammal som gatan, 30+!

Svar: Då är jag också gammal. Just fyllda 30 ;)
VENICE

#10 - - molly - jmphoto:

sv: tack så mycket! :)

#11 - - ISA:

klart du ska leva på! kram

Svar: Ja klart jag ska ;-) Kram tebax! <3
VENICE

#12 - - G I N A ~:

Styrkekram! <3

Svar: Tack! :-) <3
VENICE

Upp