Vi är på Öland

...och har det väl ungefär som de flesta kring påsk. Är vakna länge och spelar sällskapspel, sover länge på morgonen, äter, äter, äter och äter lite till. Utflykter till havet och bondgårdsbutiker, loppisar och hundpromenader..
 
 
 
 
Vardagligt | |
#1 - - Skogsraah ☾:

Åh vad fin :)

sv: Det låter ju som en jättesmart ide! Wiie, roligt om du får tid för Sims :D

Jag har faktiskt tänkt att skriva ett mer ordentligt blogginlägg av det, men jag blev väl utbränd eller hur man ska säga. Har alltid haft hög ångest inför skola och jobb, men ändå lyckats hanka mig fram. Men att gråta kvällar, nätter och mornar innan jobb varje dag funkar inte, så vi håller på att reda ut lite nu hur jag ska kunna gå tillbaks till att plugga eller arbeta igen :)

Sedan har jag även fått veta att jag har social fobi, som kör ihop det ytterligare.

#2 - - ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Mysigt att vara på Öland. :)

#3 - - angus:

Låter som en perfekt påsk :)

Upp