Sista pillret!

Tidigt imorse tog jag min sista antibiotika. Så skööööönt! Har inte fått äta som jag vill under behandlingen vilket har varit en riktig plåga så idag åt jag den godaste frukosten jag ätit på länge! Fy sjutton va gott det va....
 
Börjar må riktigt bra, MEN jag är trött som en överjäst bröddeg.
______________________________
 
Vilken skön respons jag fick på inlägget nedan förresten! Tack folket!
 
Vardagligt | |
#1 - - My Fredblad:

Gud vad skönt! Hoppas du blir bättre! Hur länge har du tagit antibiotika?

#2 - - Life of Johanna:

Skönt med sista tabletten

Svar: Ja fy tusan...
VENICE

#3 - - NICOLE:

Åh vilken lycka!! =) Vad åt du för frulle då?? :)

SV: Ja självklart! Saigon är kinamat :) Supergott!

#4 - - NICOLE:

SV: åh låter helt underbart! Frukosten alltså, inte att inte kunna äta mejerier ;)
Många lever ju utan det men nä det skulle jag inte kunna göra ;D

Vad duktig du varit som klarat av det :D

Svar: Jag kan inte ens komma på några alternativ? :D Gröt utan mjölk? Torra mackor utan smör? ....finns säkert jättebra alternativ om man bara har fantasi eller helt enkelt bara har andra vanor! Men jag kan då fasen inte ;)
VENICE

#5 - - emelie andersson:

sv: ja jag tycker det med :D

#6 - - Linnéa:

Åh, krya på dig tjejen <3

Svar: Tack så mycket jag är på väg ;)
VENICE

#7 - - MALIN:

Fin du är! Krya på dig, aldrig roligt att behöva ta antibiotika!

Svar: Tack! :) Glad helg på dig!
VENICE

#8 - - Kajsa-Stina:

Vad skönt att det var sista pillret du tog nu! Hoppas du inte behöver äta fler nu utan att du blir frisk som en nötkärna :)

sv: Jag är också jätteglad att vi hittat varandra och att vi fått en sån fin kontakt! tänk vad bloggar och internet kan medföra! Inte bara negativa saker utan faktiskt fina relationer ju :')

Skönt att du börjar må bättre och att du ska provjobba imorgon. Håller tummarna att du orkar genomföra arbetspasset och att du är helt frisk imorgon :) Med mig är det helt okej idag. Det går ju som bekant upp och ner i måendet men det är bara att gilla läget. Finns inte så mycket annat man kan göra :(

Du är så snäll och fin vännen! Tack så mycket för din kommentar på mitt ångestinlägg igår. Jag ska försöka att inse att jag duger som jag är och inte ska se ner på mig själv.. Är lätt att göra det när tankarna sköljer över en som en flodvåg dock. Och du har så rätt i att det kommer vara värt allt slit i slutändan. Just nu känns det skit och jobbigt men det kan bara bi bättre nu!

Många kramar till dig <3<3<3

#9 - - THE REVOLT:

Överjäst bröddeg haha ^^ bra liknelse ^^

#10 - - THE REVOLT:

Överjäst bröddeg haha ^^ bra liknelse ^^

Svar: Hahahahaha! Det var min spontana reflektion :D
VENICE

#11 - - Linnea:

Hihi, det var bra gjort - sökte lägenheten :) skadar ju inte att försöka!

Svar: Bra gjort! Lycka till nu! ;)
VENICE

#12 - - Life of Johanna:

Ja jag läser alltid allting, för ibland är det meningen man skall bli provocerad, hade själv nyligen ett sånt inlägg uppe :)

Svar: Jaha det får jag kolla in!
VENICE

#13 - - Erika:

Härligt med en så god frukost :)

sv. Filmen kom ut i år, så jag tror inte att du är för gammal :)

#14 - - NICOLE:

SV Jo som du säger finns det bra grejer att ha ändå :)) Jag har nog rätt bra fantasti om det :)

Upp