Positivt besked

Eller besked och besked... Jag fick en fråga av chefen igår. Hon undrade om jag ville hoppa på ett vik! Jag har timanställning just nu så att få gå över på schema skulle vara guld värt för mig så självklart tackade jag JA .
Så ja... nu vet ni vad det plötsliga samtalet handlade om igår! ;)
 
Det är väldigt rörigt och mycket i förändring på jobbet just nu. Riktigt snurrigt! Men mitt i allt kaos ser det ändå ut som att det är mycket som kommer gynna mig framöver, så jag försöker att ta röran med en positiv inställning.
 
Så nu har jag provjobbat två dagar efter lunginflammationen! Den första dagen gick bra, den andra mindre bra. Det blev för mycket på en gång. Så idag på min lediga dag bestämde jag mig för att bara vara hemma. Är trots allt inte friskförklarad än och vill vara i toppform när jag går på schemat i november!
 
Vardagligt | |
#1 - - Mikaelas tårtor och bakverk:

Gillar du att baka? Kolla in min nystartade bakblogg för både tips, idéer och recept!:)

Svar: Tack vad trevligt!
VENICE

#2 - - Kajsa-Stina:

Men åh vad roligt! Grattis till dig vännen! <3

sv: Hej fina du! Tack så mycket :) Även om det är med blandade känslor som vikten var uppåt.. Vet att det är bra för mitt mående och min kropp 8 däremot är ana inte nöjd men det är inte henne vi ska lyssna på ju utan på mig och vad jag mår bra av på sikt ) nu känns det skit men det kan bara bli bättre nu. Botten är nådd och nu siktar vi mot stjärnorna!

Vad skönt att första dagen gick bra på jobbet efter din lunginflammation. Synd att andra dagen blev tuffare men du ska nog inte gå ut så hårt vännen utan ta det i lugn takt och lyssna på kroppen så du inte gör inflammationen värre. Viktigt med vila och återhämtning. Har du börjat träna ännu eller avvaktar du tills du är 100% frisk? Det är nog det bästa skulle jag tro :)

Så bra också att du hade ett givande och bra möte med chefen igår om att få ett vikariat! Cash is kiiing hihi :D Och som du säger passar det ju kanoners nu när det snart är jul med julklappar och allt vad julen innebär. Så mysig högtid tycker jag :D

Japps! Vad och lunchade med mamma förut hehe. Så gott! Och hemmagjorda köttbullar är inte heller fy skam! Ska jag göra nån dag i veckan :)
kramar<3

#3 - - MALIN:

Vad roligt för dig! Roligare med "bestämt" schema än bara några timmar här och där :) Grattis!

Svar: Tack :) Det känns jättekul :)
VENICE

#4 - - Sanna Preifelt:

Åh, grattis till dig :)
Ha en fortsatt trevlig kväll! KRAM

Svar: Tack! och detsamma även om det är ett par dagar senare ;) Kram!
VENICE

#5 - - Julia:

Så kul! :)

Svar: Ja känns väldigt bra ;)
VENICE

#6 - - Sandra:

Så roligt! Alltid skönare att ha ett schema än att bli inringd. Vet inte om jag läst vad du jobbar med eller om jag missat det så, vad jobbar du med? :P

Svar: Ja precis :) Jag jobbar i psykiatrin! Det har jag nog inte sagt mer än i nåt gammmmmmmalt inlägg ;)
VENICE

Upp