Friday feelings

 
I morse ringde min läkare och kollade hur det var med mig och strax därefter damp ett sött kort ner i brevlådan från en kompis! Så det känns lite mysigt sådär att folk tänker på en och så är det fredag och grejer! Måste ju va en bra dag?? Känner mig riktigt frisk idag också och hoppas på en kalaskväll med killen! Imorgon ska jag till jobbet igen efter nästan 3 veckor. Känns ju lite nervöst men samtidigt roligt! Hoppas dom har saknat mig ;) 
 
Vardagligt | |
#1 - - MALIN:

Svar: Tack, detsamma tjejen :) Har du några roliga planer inför helgen?

Svar: Oj nu blev det sent svar här. I helgen jobbade jag och var och shoppade på IKEA :D
VENICE

#2 - - My Fredblad:

Gud vad kul! Vad jobbar du med?

Svar: Jag jobbar psykiatrin! :) Hur härligt som helst!
VENICE

#3 - - Julia:

gulligt! :)

Svar: Ja eller hur :)
VENICE

#4 - - Flisan:

sv: allt bra med dig? :)

Svar: Inte helt 100 men det et tar sig ;)
VENICE

#5 - - Emmy:

Åh, det är så himla fint att få kort. :)

Svar: Ja det är en lite mer mysig känsla än typ ett sms eller så ;)
VENICE

#6 - - Liza:

Men så skönt att du äntligen är så gott som frisk och kry igen. Underbart fina du!! :)
Jag hoppas att du och killen fick en fin kväll tillsammans:).
Hur gick det att vara återigen på jobbet efter alla dessa dagar?
Kram

Svar: Tack så mycket tjejen! Det gick väldigt bra att jobba, ledig en dag sen jobba igen ;-) Kram
VENICE

#7 - - Henrietta Nylund ♥:

Åh vad kul med kort! :)

Svar: Ja! Bättre än sms ;-)
VENICE

Upp