Godmorgon

Det är så jääädrans tråkigt att läsa bloggar där folk gnäller om hur sjuka de är. Speciellt i såna här tider då ALLA drabbas. Jag höll på att göra det själv! Men fasen... Hur sjuk jag än är så tänker jag inte diskutera det med er. Som jag själv vill bli skonad tänker jag även skona er! ;)
Vi kan prata om något annat istället. Tillexempel det fina vädret! Detta vaknade jag upp till idag (bilden) !
 
Vardagligt | |
#1 - - Susanna Maria J:

Haha jag håller med! Men om man bloggar om sitt liv så måste man ju nästan få berätta när inte allt är på tiptop också! :) kram på dig!

Svar: Självklart! :D Man får blogga om precis vad tusan man vill. Jag är ingen bloggpolis och det finns säkert dom som tycker att det är spännande att läsa om snoriga näsor och onda halsar också, haha! ;)Men om jag kommer in på en ny blogg och det första jag får läsa är sju rader om en förkylning eller något annat lika vardagligt tråkigt så slutar jag läsa inlägget och chansen är rätt stor att jag aldrig kikar in på den bloggen igen. Däremot vill man ju gärna höra hur det går om någon är allvarligt sjuk. Då får man plötsligt sitt hjärta med sig i läsningen och det blir lite annat... En förkylning överlever alla så det är inte så spännande ;)
OT: Dina tavlor är grymma! Kram kram!
VENICE

#2 - - Caro:

Åh, nej andrahands-sjukdom är kanske inte det roligaste att läsa om. Vi får njuta av fint väder och att det går över istället. Hoppas du blir frisk snart oavsett :)

#3 - - Kajsa-Stina:

Jag håller med dig om det att det är jäkligt tradigt att läsa om alla som är sjuka och hur synd det är om dem.. Ja det är inte kul att vara sjuk men att skriva de i varje inlägg börjar bli rätt tjatigt nu haha :(

sv: Hallå solstråle! Det gick bra hos sjukgymnasten och lunchen med mamma gick bra den med. Fick dock ångest efteråt som ett brev på posten men det kan väl bara bli bättre får vi hoppas. Synd att du är febrig o så.. Hoppas du kryar på dig fort så du kan få tillbaka krafterna :)

Okej vad intressant och kul om du skulle börja jobba med det också på sidan av. Men kom ihåg att inte ta på dig mer än du klarar av och vad kroppen klarar av <3

Hihi taack snälla du! :) Tycker man kan bjuda på både fula o snygga bilder på sig själv emellanåt hihi :D

Ikväll ska jag på hockey med pappa och innan det ska jag laga middag. Blir tacos idag. På en onsdag! :o Brukar ju vara på fredagar eller? ;) Gottigottgott! Hoppas annars du får en fin kväll vännen. Kramar till dig <3<3

#4 - - Petra:

sv vad roligt att du ville vara med

Svar: Jaa hoppas det ger resultat ;)
VENICE

#5 - - Amanda Niclasson:

SÅ härlig bild!

Svar: Thanx :D
VENICE

#6 - - Linnea:

Håller med dig! (Hälsar dig dock att krya på dig ändå, heh) :))

Upp