Another day in haze

Har en konstig känsla i kroppen. Det känns som luften jag andas in strömmar runt i hela kroppen som en iskall snölavin. Gissar att det bara är ett febersymptom som spökar, men det är vansinnigt obehagligt.
 
Vardagligt | |
#1 - - amanda:

sv: det har precis börjat men ja det är as bra :D

#2 - - amanda:

sv: alltså det är ju samma serie fast en ny säsong? :p

#3 - - amanda:

sv: jaha nej, de har bara bytt "portkod" :p

#4 - - Kajsa-Stina:

Usch det är så jobbigt men såna känslor. Hoppas det går över fort <3

sv: Men usch vad jobbigt! Hoppas du mår bättre idag? Så jobbigt när man har en massa grejer man vill göra men varken orkar eller hinner med :( Hoppas du hinner idag istället och att du mår bättre :)

Hoppas du hinner med att måla nån tavla idag istället. Har inte sett den tavlan men ska kolla in den nu på en gång. Kul att göra en till tavla som ska ha en samhörighet med din första :)

#5 - - frida:

najedu, lykke li är bäst!! puss på dig

#6 - - Sofie♥:

Så himla jobbigt för dig, hoppas det går över snart!

#7 - - Kajsa-Stina:

sv: Hej vännen! Jag har varit så orolig och undrat vart du tagit vägen. Så skönt att du äntligen börjar må bättre och att du nu är tillbaka igen. Du är efterlängtad :) <3 Jag kämpar på varje dag och bloggen kämpar jag på med också haha. Även fast inspirationen tryter ibland så försöker jag ändå.

Skönt på ett sätt att du inte får jobba ännu då du måste må bättre först. Då kan du ju komma igång med bloggen igen riktigt ordentligt och prata med mig tex hehe!

Hur mår du annars idag och vad ska du göra? :)
Kramar <3

Upp