Play me a song I´ll remember til I die!

Ikväll ska vi ut och äta middag och fira "ungefär tre år". Och jag är väldigt trött idag så jag laddar med att göra ingenting ;)
 
Vardagligt | |
#1 - - Kajsa-Stina:

Fina du! <3 Och så mysigt att gå ut och äta. Vart ska ni äta nånstans? Grattis till er båda! :)

sv: Jag tror också det är viktigt och bra att sätta upp mål att se fram emot och sikta mot så inte min viktuppgång känns som en enda stor uppförsbacke liksom. För om anorexin får utrymme och tänka vilken den får ofta så är den inte alls nöjd över mitt beslut om att gå upp i vikt. Usch för dessa känslor som man dras med alltså. Hatar dom :(

Jag blir bara glad av dina fina och kloka ord<3 Du får mig verkligen att inse att det finns nånting annat. Nånting bättre bakom denna sjukdomen. Livet<3 Och jag ska kämpa för att ta mig ända in i mål och jag är på god väg mot det! Även om det är svinjobbigt mestadels så ger jag inte upp och det är huvudsaken :)

Så otroligt mysigt att få ut och äta med pojkvännen! Ni får ha det så trevligt sötnosar!!<3 Själv så har jag övningskört lite grann idag haha. Gick väl sådär :D Men jag jobbar på dragläget. Så imorgon blir det mer körning. Annars så ska jag vara hemma resten av dagen och hjälpa mamma med matlagningen som blir torsk i ugn med cremé fraiche, potatis, haricots verts! Så gott! Och ikväll blir det Så mycket bättre. Brukar du se på det? :)

Åh tack fina du vad glad jag blir att du tycker det! Bilden är ifrån i måndags innan jag klippte mig hihi :)
Kramar<3

#2 - - Erika:

Vad trevligt :)

Svar: Jaaa :)
VENICE

#3 - - Linda:

fin bild.
ha det så trevligt!

Svar: Tack tack ;)
VENICE

#4 - - My Fredblad:

Låter som en bra laddding! Var det trevligt då? :)

Svar: Ja det var en väldigt bra kväll :) Idag ska vi ut igen hahaha!
VENICE

#5 - - sarah & amanda:

fin blogg du har :D !

Svar: Tack tjejer! :D
VENICE

Upp