Svensk klassiker

 Vi körde en gammal svensk klassiker igår. Glögg och Bingolotto. Och Ja vi vann ;) ....
 
Vardagligt | |
#1 - - Lina - my art & my life:

Ååh men vad mysigt!

#2 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Vad mysigt! :)

#3 - - Kajsa-Stina:

Åh vad mysigt med bingolotto och glögg! Ska spela jag med på uppesittarkväll! Tradition ju :D♥

sv: Tack så mycket fina du för din förklaring om hur KBT går till. Jag hoppas verkligen denna behandlingsform kan vara till stor hjälp för mig. Jag tror faktiskt det då det låter som ett bra upplägg. Att exempelvis utmana mina rädslor och inte gömma mig för dem utan ta emot dem med öppna armar. Om det blir jobbigt och jag får ångest tex så tar jag tag i den saken då det väl händer. Inte att jag undviker "problemet" för att kanske slippa ångesten. Utan kommer ångesten så hanterar jag den när den kommer på bästa sätt. Och att sätta upp realistiska mål som jag ska uppnå tror jag är jätteviktigt till att våga tillfriskna. Hoppas såå att detta kan hjälpa mig. Och jag tror faktiskt det kan göra det :)

Ja absolut! Bra idé tex med min söndagsutmaning att reflektera om det känns lite lättare nu än vad det gjorde första gången jag utmanade mig. faktiskt så tycker jag det funkar nästan problemfritt i vissa fall med den jobbigare rätten på söndagar eftersom det blivit som till en liten vana nu. Även om det är jobbigt ibland såklart så är ångesten mer hanterbar nu :)

Tusen kramar till dig fina!♥

#4 - - Sandra Lundin:

Låter jättemysigt :) Har inte fått dricka glögg än men är såå sugen!

#5 - - Alicia - Alicia And Stuff:

Mysigt, och gott med glögg!

Sv. Jaså, jag har aldrig varit med om att tröjorna har gått sönder i tvätten.. konstigt!

Svar: Jo jag undrade varför jag alltid hade hål i t-shirtarna ett tag. Dt var ett tag då jag alltid shoppade på HM men jag kopplade inte. Förrän jag råkade läsa något som någon skrev nånstans om deras tyger. Att det är medvetet gjort för att man ska köpa nya oftare osv. Det låter stört men det finns förklaringar ute i internetvärlden om man googlar lite :) Tycker det är synd för jag gillar deras kläder!! :)
VENICE

Upp