Min far och mors far

Håller på att fixa lite farsdagkorgar till pappa och morfar. Ska snart åka iväg och leverera dom!
 
Vardagligt | |
#1 - - Kajsa-Stina:

Åh så mysigt med korgar som man gör i ordning själv och ger bort. Blir så personligt och fint tycker jag :)

sv: Hej finis! <3 Vad skönt att höra att det rullar på bra för dig och att första veckan gått kanon. Hoppas den kommande veckan går minst lika bra :)

Hoppas du får det supermysigt med pappsen och morfar! Själv så firar vi på hemmaplan med lite uppvaktning av pappa och att beställa hem mat hihi. Annars ikväll blir det mys framför Allt för Sverige. Brukar du se på det? Tycker det är ett så gulligt program!

Hur mår du annars idag vännen? Har jag berättat det förresten att jag ska vara med i en intervju i tidningen? På tisdag kommer en reporter och en fotograf hem till mig och ska göra ett reportage om anorexivården här hemma i Sundsvall! Vad jag tycker om den osv. Den är ju urkass så det känns skönt och bra att få visa den övriga befolkningen hur smutsig psykiatrins baksida är här hemma :(

kramar <3

Upp