Min defenition av ledighet

 
Vardagligt | |
#1 - - linn:

Ha en underbar söndag! :)

Svar: Tack så mycket och detsamma!
VENICE

#2 - - Alicia - Alicia And Stuff:

Mysigt!

#3 - - Sara:

Asså mysigt med tända ljus<3

Svar: mmhmm ;)
VENICE

#4 - - Kajsa-Stina:

Så mysigt! Och ett fantastiskt bra sätt att slappna av och varva ner på :)

sv: Vad kul att du har en hel del erfarenhet om KBT. Själv så vet jag ingenting. Eller jag vet ju vad bokstäverna står för men inte hur det ska användas i praktiken eller vad de gör med en så att säga. Hur man går till väga i behandlingsmetoden osv. Men jag hoppas att det kommer funka bra på mig och att samtalskontakten gör ett bra arbete med mig hehe. Hur gör man? Eller alltså vad är det man tar upp och jobbar med? Det som har varit? Det som orsakade sjukdomen eller fokuserar man på nuet och vad man ska göra i dagsläget? Har ingen aning jag hehe :)

Så skönt med en hemmadag idag med god middag för dig och sambon. Vad blir det för smarrigt idag? Själv så har jag också tagit det lugnt hemma idag faktiskt. Kan vara skönt det också att inte ha något bestämt utan göra lite vad man vill på hemmaplan. Även om jag kan bli stressad av att inte ha något att göra också så kan det vara skönt ibland :)

Precis! Idag är det söndagsutmaningen som gäller i form av en maträtt som är lite tuffare än andra. Har inte gjort några eftertankar eller vad man ska säga på bloggen om hur det gick o sådär men det kanske man skulle ta att göra! Har inte vågat mig på bakelser ännu men det kommer i sinom tid. Nu i juletider så passar det ju perfekt att utmana med julens godsaker :D

Kramar♥

#5 - - My Fredblad:

Att bara sitta och mysa framför tända ljus är livet! Visst? ;)

Svar: Det är det ;-) Ännu bättre om man har en brasa!
VENICE

Upp