Att överlista Jante och Maktspelet

Jo som sagt... var ju på förläsning igår med Tomas Gunnarsson. I slutet fick vi en bok! Så nu har jag två böcker jag måste börja ge lite uppmärksamhet på min fritid! Maktspelet som står till höger på bilden är den mest magiska bok jag läst. Har inte hunnit till hälften än men det räcker! Jag älskar den redan.
 
Tomas är en sån där rolig förläsare som showar med publiken och både ger presenter och full uppmärksamhet, ögonkontakt och allt det där man uppskattar som publik! Igår gav han bla bort en hundralapp och hans brors nya bok ;)
 
Värt att boka en plats!
 
Reflektion | |
#1 - - Viktoria - Hallon's Place:

Låter riktigt spännande! Jag älskar den sortens föreläsningar!

SVAR: Tack, vad härlig du är som säger så! :D Absolut ska jag dela med mig av mina nuvarande pepp-låtar! Min absoluta favorit är Fireball - Pitbull (jag börjar alltid le när jag hör den + den är väldigt dansvänlig!), andra jag gillar är Shake It Off - Taylor Swift och I Really Don't Care - Demi Lovato och två låtar med Hot Chelle Rae som heter Beautiful Freaks och Forever Unstoppable! :D

#2 - - My Fredblad:

Vart var förekläsningenn och vart kan mna läsa mera om den? :)

#3 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Lät riktigt intressant! :)

Svar: Ja jättekul faktiskt! :)
VENICE

#4 - - Alina:

vad generöst av honom! ^^

Ha en fin kväll! =)

Svar: Jepp ;) Detsamma! :)
VENICE

#5 - - Sussi:

Nää Han låter ju riktigt intressant.

Svar: Faktiskt!
VENICE

Upp