Dance to the beat of your drums, feel to the beat of your heart

 
Grubbel | |
#1 - - Kajsa-Stina:

Du är så fin vännen <3

sv: Usch ja :( Det är så jobbigt att ha ångest. Men det brukar oftast bara vara kortare stunder vilket är skönt. Att somna med ångest och vakna med en annan känsla är så skönt! Men att både somna och vakna med ångest är ingen höjdare :( Just nu har jag en del ångest faktiskt.. Har fått ett skrubbsår på mitt knä också. Inte för att just det har med ångesten att göra men jag har ändå en oroskänsla i kroppen.. Hoppas den går över snart för den är inte nådig alltså :(

Men åh så kul! WOW! Ja Dessie känner jag till. Även om jag inte läst hennes blogg slaviskt liksom. Däremot har jag ju läst Paows och Kissies bloggar och dem är ju i samma genre eller vad man ska säga, Umgås med varandra osv. Men så kul att just hon av alla läste din blogg också och uppmärksammade den på sin blogg :) Då fick du ju några gratisläsare via henne då hon lär ha en del! Och så kul att hamna på förstasidan av blogg.se också. Det skulle jag vilja göra också. Man får hoppas på tur helt enkelt. Men det var alltså själva blogg.se som hittade din blogg då och publicerade den på förstasidan? så kul :D Men kan ju bli jobbigt som du säger att liksom "underhålla" alla läsare med just de dem vill läsa och vad är det egentligen? Vad vill folk läsa i en blogg? Vad tycker du kännetecknar en bra blogg och vad vill du läsa när du är inne på någons blogg? :D<3

Stor kram till världens bästa!!<3<3

#2 - - My Fredblad:

Du är så vacker! Men dus er ut att ha en rätt dyster min, något som hänt? <3

Svar: Taack! Nej då ;-) Det är fint här <3 Det är så jag ser ut bara höhö ;-)
VENICE

#3 - - Linda:

så fin

Svar: Tack :-D
VENICE

#4 - - zeb:

Vad du är fin :)

Svar: Thaanx ;)
VENICE

#5 - - Kajsa-Stina:

sv: Så kul att blogg.se kollar runt på olika bloggar och sen länkar på förstasidan liksom! Ibland ska man ha tur och hoppas man själv får möjligheten till det en dag :)

Jag håller helt med dig om det om vad som är en bra blogg och vad den ska innehålla. Jämna uppdateringar, inte för mycket men inte för sällan heller. En blandad kompott av allt möjligt men även personliga saker. Vad glad jag blir att du gillar min blogg för att jag är jag och att den är äkta och tar upp olika ämnen♥ Jag tycker om din blogg också ska du veta! :)

Kramisar♥♥

Upp