BIO!

Nu ska vi åka iväg till bion! Händer ju inte så ofta men nu när vi väl tar för oss så kan vi ju lika bra passa på att se en skräckfilm!
 
Vardagligt | |
#1 - - Matilda - Skönhetsblogg:

vad mysigt med bio!

Svar: Snarare läskigt hahaha! Såg Annabelle :D
VENICE

#2 - - Kajsa-Stina:

Så kul att gå på bio! Vilken film blir det? :) Jag var ju och tog några blodprov för nån vecka sedan för att bidra till forskningen om vad som kan orsaka anorexi. Om det kan vara genetiskt också och då som "Tack för hjälpen" Så fick jag en biobiljett som jag inte har utnyttjat än. Vet inte vad jag ska se hehe så om du har något tips och om filmen var bra du såg ikväll får du gärna tipsa och berätta om den :)

sv: Ja det är så kul att övningsköra! Men jag har inte gjort det så länge haha. Började med det förra veckan så jag är fortfarande väldigt ovan. Tycker det är så svårt att hitta dragläge och växla osv.. Men träning ger färdighet så det gäller att inte ge upp :) Jag kommer nog få traggla mycket teori också är jag rädd. Det är inte en lätt uppgift att ta körkort alltså så du behöver inte känna någon press! Min kusin är 32 och hon har inte heller körkort och hon kommer nog aldrig skaffa det heller nu när hon har två små barn också :)

Åh ja Så mycket bättre är så bra! Tycker att förra årets säsong var en av dem sämre tyvärr men årets gäng gillar jag! Och Amanda är så skön och speciell på sitt egna lilla sätt och igår var det ju hennes dag. Det är så kul med det programmet då man får lära känna artisterna lite mer och liksom på djupet eller vad man ska säga :)

Jag hade en fin dag med mamma på Birsta. Köpte en julklapp till båda min pappa och bror men jag är långt ifrån klar haha! Älskar att handla julklappar. Så mysigt tycker jag :)
Förstår du blev sugen på lite gofika! Köpte du hem nåt? :)

Kramar till dig!! <3

#3 - - My Fredblad:

Gud vad mys! Vad för film ska du se? :)

Svar: Vi såg Annabelle. Tvåan till The Conjuring :) Har du sett den?
VENICE

#4 - - linda:

mysigt med bio!:D

Svar: Jepp läskigt haha!
VENICE

#5 - - Elin:

Mysigt med bio! :D

Svar: Ja det hör väl lite hösten till ;)
VENICE

#6 - - Pauline:

å så mysigt med bio!

Svar: Jaaa ;)
VENICE

Upp