Annabelle

Jo vi var som sagt på bio sent igår kväll men glömde säga att det var Annabelle vi skulle se. Det är tvåan till The conjuring fast den utspelar sig FÖRE.
Jag är inte så lättskrämd när det gäller skräck men den här tog på flera ställen i magen! Haha. Det vidrigaste var den långa "stillbilden" när djävulen satt i trappan. Fy tusan! Nån som sett den?
Tror man påverkas lite mer på bio då ljudet är så förbannat högt och kommer från alla hörn, och man har en mycket fetare skärm upptryckt i ansiktet. Jag lyckades dock hålla käften...
 
Reflektion | |
#1 - - My Fredblad:

Shit vad kul det lät! haha... Så du tycker att man allt ska ta och pallra sig till bion och se din istället för att vänta tills man kan se den hemma? ;)

Svar: Haha ja det tycker jag! :D
VENICE

#2 - - Kajsa-Stina:

Haha jag är så förbaskat lättskrämd alltså att jag inte skulle våga se den på bio x)

sv: Åh vad kul! Nej jag har varken sett The conjuring eller Annabelle innan. Jag är så lättskrämd att jag vette tusan om jag skulle våga se den på bio haha! Men så charmigt att det var fullt i salongen och att det inte flabbades bort utan att ni fick uppleva den där lite skrämmande känslan och bli lite rädd iaf! Som en skräckfilm ska erbjuda ju :D Och att killarna i salen skrek till och spillde ut massa grejer haha! Det är så gulligt att även dem kan bli rädda. Dem som ska spela så macho vissa gånger ju ;)
Hallonbåtsflyktingen har jag hört talas om litegrann men jag har inte läst nån ressension eller sett trailern på den. Kan ju för tusan gå in på sf och kolla eller på youtube! Det är nog en film mer i min smak då den inte verkar läskig haha :)

Men så gott med chokladmunkar! Älskar det :) Dock var det många år sen jag åt det nu. Och någon morotskaka för min del blev det inte i söndags då ångesten blev för stor.. Dock får jag utmana med det en annan gång när jag känner mig mer redo! Åt iallafall god mat och har hållt mig till att få till alla måltider så det känns skönt och bra! Hade även gått upp i vikt igår då jag vägde mig vilket är meningen såklart men det känns ju jobbigt också. Men ska försöka att lyssna på mitt friska jag och du och alla andra fina läsare som stöttar mig i detta helvete <3 Jag vill ha ett liv igen och jag ska kämpa för det också :)

Hur mår du annars idag och hur ser din dag ut? Visst var det idag du skulle gå på ditt schema? Spännande! Jag håller alla tummar och tår för din skull vännen <3
Kramar <3

#3 - - Sandra Lundin:

Alltså usch! Kan verkligen inte se på skräck! Har du sett insidious? Är min absolut värsta film någonsin och jag börjar nästan gråta om jag hör den läskiga låten som spelas i den filmen :P

Svar: Haha ;)Nej jag tror inte jag sett den. Ska kolla upp den!
VENICE

Upp