När ingen annan ser

Att gå upp klockan fem en lördag eller söndagmorgon för att ta sig till jobbet är oftast ett ganska grinigt moment för de flesta, och även för mig. Men det finns en sak jag gillar med dessa morgnar, och det är vägen dit. När jag kliver av bussen mitt i centrum klockan 06.30, då det fortfarande är mörkt ute och HELT folktomt. Då ser man så mycket som ingen annan ser. Byggnaderna och gatorna träder fram på ett helt annat sett och man ser detaljer överallt som man annars missar bakom stressade folkmassor. Det är bara centrum och jag!
Jag hade lite extratid en sån här morgon för ett tag sen och passade på att fota lite.
 
Vardagligt | |
#1 - - Sandra Lundin:

Visst är det en häftig känsla att få röra sig ute när nästan ingen annan är vaken.

Svar: Ja det är ju det :D
VENICE

#2 - - johanna:

åh gillar bilden verkligen

Svar: Tack :D
VENICE

#3 - - Erica:

Älskar såna stunder! När man helt plötsligt är själv och det känns lite som att alla andra sover och man får se allt på ett helt annat sätt... :)

Svar: Visst är det så! ;)
VENICE

#4 - - milina.blogg.se:

Själv somna man typ då ^^

Svar: Hehe :P ja vissa dygn gör jag det med. Jobbar så oregelbundna tider så det ser aldrig samma ut ;)
VENICE

#5 - - Queen of Kammebornia:

Det är speciellt att gå runt i en stad när den vaknar. Halv sju är alldeles för tidigt för mig så här års. Ha en fin adventskväll!

Svar: Ja jag vill helst slippa gå upp så tidigt jag med men ibland så kallar ju jobbet och det kan man ju inte strunta i ;) Tack detsamma fast en kväll försent! :D
VENICE

Upp