Intensiv arbetsperiod

Är lite trött just nu. Intensiv arbetsperiod och mycket omställning på gång. Förmodligen kommer det lugna ner sig om nån vecka eller två. Då ska jag vila ut igen.
 
Vardagligt | |
#1 - - Kajsa-Stina:

Så fin du är vännen♥ Och jag tycker det låter super att du ska vila upp dig riktigt ordentligt när du är ledig. Det är du mer än värd! Viktigt att återhämta sig och vila så man inte bränner ut sig. Är så lätt att ta på sig mer än vad man orkar med. Men när det finns så mycket kul man vill göra så är det svårt att säga nej. Var försiktig!♥

sv: Men åh vad kul att du ska iväg och titta på Soran och Magnus! Skulle också vilja göra det men dem skulle inte komma till Sundsvall har jag för mig :( Men jag har iallafall en DVD med Magnus som jag kan kika på. "Livets ord" Och så en till som jag inte kommer på vad den heter nu. Såå bra haha! Härlig kille det där ;)

Annars så mår jag helt okej idag. Har varit förkyld men den börjar avta så det känns superskönt. Hatar att vara sjuk! Vem gör inte det? Haha :D

Hoppas du annars får en mysig dag idag och att du mår bra! Hur ser dagen ut?

Varma kramar<3<3

Upp