I wanna bo close to you

Don´t talk to me. Just be close. Physically close. Mentally wide. Erase all your inner laws, don´t bother... ´cause this is not even happening, there´s no need to be cautious. Just play along. Play this game with me. Be close and erase all the laws for a while. Just be close...
 
Grubbel, Skrivet av mig | |
#1 - - Kajsa-Stina:

Så fin bild och text vännen. Känner igen mig i den♥

sv: Åh tack så hemskt mycket bästa du♥ Det betyder så mycket att du hejar och tror på mig. Som du säger så har man sina bra och dåliga dagar vilket nog är bra egentligen. För annars skulle man nog inte uppskatta dem dagarna då det känns bra verkligen eftersom man inte då skulle veta hur det är när man mår dåligt. skönt att du tänkt på mig lite extra idag hihi♥ Jag tror det har gett verkan för nu tack o lov mår jag mycket bättre! :)

Åh jag förstår dig precis vännen! Det är så jobbigt när man känner sig skyldig och får dåligt samvete för att man inte är på jobbet tex. Men om man inte mår bra i kroppen så ska man inte vara där helt enkelt då man inte orkar med det. Bättre att vara hemma och vila upp sig och hoppas på det går över fort. Hur känner du dig nu? Känns det bättre eller är det lika illa som tidigare idag? :( Inte kul att bli sjuk nu. Det är ju aldrig kul att bli sjuk såklart men nu i juletider så vill man ju hålla sig frisk. Håller mina tummar och tår för din skull att du frisknar på dig snart♥ När blir du ledig? Visst blev det så att du fick ledigt nu i jul? :)

Tack fina du för dina ord och ditt stöd. Det betyder jättemycket♥ Massor av kramar♥

#2 - - Carro:

Den var jättegod :)

#3 - - Tommy:

fint skrivet

Upp