Hur blandar du?

Det här är livet! En busig och hälsofarlig O´boyfrukost!
 
 
Kommer ni ihåg den här gamla reklamen från 90-talet??? :D "Hur blandar du?"
 
Vardagligt | |
#1 - - ♫♪ sandra:

åh älskar oboy!

#2 - - Kajsa-Stina:

Åh det är så gott med oboy! Och den reklamen kommer jag ihåg haha! Jag brukar ha jättemycket pulver i när jag dricker oboy. Eller nja inte så det är svart men jag brukar hälla i pulver och äta med skeden innan det "smält" eller vad man ska säga. Och sen så blandar jag på så det bara snurrar en jäkla massa haha så det blir mycket chokladsmak :)

sv: Vi firar oftast julen hemma med familjen bara. Att vi bjuder över lite släkt över dagen och äter tillsammans och ibland att vi är bortbjudna. Men eftersom jag har problemen jag har med maten så har det blivit som så att vi mest firat själv de senaste åren eftersom det varit så jobbigt med stora sammanhang och fokus på just maten. Men när jag däremot har mått bättre i perioder så har vi ätit med större delen av släkten :)

Jag kan också känna en oro precis som du säger när det kommer till att plocka på sig mat och att se allas blickar runt bordet hamna på just min tallrik. Om hur mycket jag har tagit och vad det är. Även fast alla vet om min problematik så känner man ju ändå sig lite i vägen och speciell eller vad man ska säga.. Men jag hoppas det blir bättre med tiden :)

Gud vad kul med bokskrivandet och din plan! Vad skönt att ändå inte ha någon kontakt med ett bokförlag då dom gärna har en viss tid man ska skriva på va? Eller är jag helt ute och cyklar nu haha? Har för mig att dom gärna vill att man ska skriva boken inom en viss tid? Då är det ju mer bekvämt och behändigt att skriva själv och ta den tid man behöver liksom :)

Underbart att du haft lite ledighet vännen! Det är du värd♥ Jag önskar dig lycka till på jobbet imorgon och hoppas du får en jättefin dag :)

Kramar och kärlek <3<3<3

#3 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh så gott med oboy!

Svar: Ja emellanåt! :D
VENICE

#4 - - Erica:

Haha, jo, en reklamen kommer jag ihåg... :3

Svar: Hehe :P
VENICE

#5 - - Liborius:

haha åh ja! Sjukt söligt att blanda så dock xD

Svar: Ser bara bra ut på film :D
VENICE

#6 - - Linnéa Thell Jansson:

Haha älskar oboy! Fast dock bara varm, hehe

Svar: Ja varm är faktiskt godast ;)
VENICE

Upp