Hemmagjort

 
(Klicka på bilderna för större format!)
 
Ser ni på bild 3? Vi bor i en borg! ;)
 
Igår åkte jag och sambon ner på stan och julklappsshoppade i fyra timmar. Det blev till en vuxen och fem barn. Bara tre barn och sju vuxna kvar!
Idag stannade vi hemma hela dagen och pysslade ihop egna juldekorationer. Visst är det mycket roligare att ställa fram sånt man gjort själv än sånt man köpt i affären? Jag har inte börjat sy egna gardiner och sånt än (haha!) men det kanske jag gör om nåt år eller två ;) Däremot tänkte jag göra lite eget pyssel att hänga i granen  om några veckor när det är dags att handla gran! ......Eller kan man göra en egen gran?? :D
 
Vardagligt | |
#1 - - Beatrice Jakobsson - Julkalender:

Sv: Gör det, kommer finnas mycket i julkalendern till den 24 december :)

#2 - - Kajsa-Stina:

Så mysigt med julklappsshopping med sambon! Älskar att gå omkring i affärer och leta julklappar till nära och kära när julstämningen är på topp också med allt pynt och dekorationer. Och ni har jättefint och mysigt inrett med pynt hemma hos er! :)

sv: Tack så mycket :D Vad glad jag blir att du gillade mina bilder jag tagit hihi :) Tycker man kan få till fina bilder med bara lite enkelt som frost :)

Trolltider var jättelängesedan jag såg på nu faktiskt! Måste jag ju ta och göra hihi. Så mysig julkalender det med! Har du sett årets nånting? Tycker den inte är julig alls.. Har ingen julstämning i sig för fem öre vilket jag tycker är så trist. Är det en julkalender så ska den innehålla snö och tomtar tycker jag hehe <3

Hur mår du annars idag vännen och hur ser dagen ut? :)
Massor av kramar <3<3

Upp