Alla dessa jäkla årsresuméer!

Jag orkar inte med fler såna här listor och resuméer! (Ja förlåt jag vet att jag trampar på era tår)... Men jag fastnade för EN fråga i en sån här lista som jag kände att jag ville svara på:

(typ fråga nr 34 i en lång jäkla lista) Höll du några av dina nyårslöften?
Svar- Nej för tusan jag ger inga nyårslöften och det borde inte du heller göra! Bara ordet gör mig kräkig. Banta hit och sluta röka dit, bli snällare mot sig själv hit och börja träna dit. URK!!
Om jag vill lova mig själv nånting nytt så gör jag det DIREKT... Har inte tid att vänta till nåt himla nyår. Daaah!! *försöker skaka vett i alla nyårslovare*

Ja där fick ni min åsikt! Gott nytt år ;)
 
| |
#1 - - Alina:

sv: skönt! :)

#2 - - Petra:

Gott nytt år i förskott Hoppas du får en fin nyårsafton!

#3 - - Julia:

Sv; Haha, jo ibland är det bra med oredigerade bilder, men oftast brukar jag nog vilja ändra lite kontrast och ljusstyrka i mina bilder eftersom det ger ett helt annat intryck. Men jag redigerar aldrig och ändrar något stort, utan kan vara liten effekt eller något jag tillför i bilden :)
Jag tycker precis som dig, varför behöva vänta till nyår om man vill göra en förändring med sitt liv, man kan ju lika bra göra det på en gång! :D

#4 - - Julia:

Ja, och gott nytt år till dej! :)

#5 - - Anonym:

Sv okej vad bra :) tack så mycket :D

#6 - - Petra:

Sv okej vad bra :) tack så mycket :D

#7 - - Kajsa-Stina:

Haha ja vännen jag känner igen detta! Det är väldigt många som gör årsresuméer nu och man börjar bli lite småmätt på det hela nu kan man lugnt säga.. Tänkte försöka mig på en jag med men kände bara. Nä. Orkar inte haha.. Jag tycker inte heller att nyårslöften är någonting att ha då jag tycker att det man har som mål kan man väl lika gärna börja med idag? Varför vänta till imorgon liksom? Som att träna. Varför tokträna för att komma i form till sommaren i ett par månader bara? SÅ jävla onödigt. Det är ju så mycket bättre om man tränar regelbundet och har en sund relation till mat och träning ( ska jag säga haha men du förstår vad jag menar )

Det jag tänker satsa på som är som "nyårslöften" är att vara mer snäll mot mig själv bland annat. Ska komma upp en liten lista med saker som jag vill sikta på att klara av 2015 och då bara saker som stärker mig och inget annat :)

sv: Ja visst är det hemskt med dom där jävla armbanden! Fattar inte vart världen är på väg nånstans alltså. Man blir mörkrädd. Men som du säger så tänkte väl inte tillverkaren på att det kan tas för att mäta som måttband runt sin handled. Eller så sa dom bara så för att försvara sig själv. Jag vet inte. Jag har hört iallafall att dom ska dra in dom där armbanden nu vilket ju är toppen! Då undrar man ju om det verkligen var som dom sa att det kunde vara en bra hjälpreda att ha i hemmet? Då kunde dom ju ha haft kvar den till försäljning? Men tack o lov att dom tagit bort det nu!

Hoppas du annars mår fint idag vännen och får en mysig dag. Vad hittar du på? :) Själv ska jag fira med några kompisar och förhoppningsvis lämna anorexin hemma och få ha kul iallafall i några timmar :)

Tusentals kramar till dig! <3<3<3

#8 - - Robex Lundgren:

gott nytt år

Svar: Tack detsamma lite försent ;) Haha!
VENICE

#9 - - ♫♪ sandra:

haha håller med!

#10 - - Erika:

Men ååh, någon som tycker som jag! Ett "löfte" kan man ju skapa när fan som helst på året, inte bara på nyår :)

Svar: Eller hur :P Stört fenomen! :D
VENICE

Upp