Säsongsstart!

När jag låg i solariet för ca en timme sen kunde jag inte låta bli att fundera:
 Varför är alla så blyga för varandra i solariet?? Alla man möter där har världens skäms-face, tittar ner i mobilen och försöker se ut som "Nääää jag står inte aaaalls i kö! Jag bara står här och hänger i ett hörn och hoppas att jag inte syns. Och jag tänker inte springa fram till båset du just kommit ut ifrån förrän du har lämnat solariet. Tills dess står jag här och låtsas va upptagen med ett vällldigt viktigt sms."
 
                                                                 What´s the pain?!
 
 
Vardagligt | |
#1 - - Oslofru:

Är inte människor så i allmänhet i Sverige? Blyga, generade och lite smått oförskämda..

Svar: Ja det tycker jag absolut. Men det här är värre :D
VENICE

#2 - - ISA:

haha! Det är väl för att det är moment av nakenhet inblandat? Det är ju sååå förbjudet ;))

Svar: Hahaha. Fast man ser ju aldrig varandra nakna? :-D
VENICE

#3 - - MATILDA ROSQVIST:

Haha känner igen det där.. Varför är väldigt intressant, vet dock inte svaret på den frågan :p

Svar: Alla svennebananer är alldeles morotsbruna hela sommarhalvåret men ingen vill låtsas om var de fått den ifrån :D
VENICE

#4 - - Josefine:

Haha :D

Svar: :D
VENICE

#5 - - Elin:

Haha, vad roligt! :P

Svar: Ja fy tusan alltså! :D hahaha!
VENICE

#6 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Tycker det av någon anledning är ett ganska vanligt väntrumsbeteende, det är ju typ precis likadant hos tandläkaren och doktorn :)

Svar: Jag har aldrig tyckt att folk verkat skämmas i andra väntrum. Visst, man låtsas inte om varann, hälsar inte och tittar helst åt annat håll eller ser ner i sin mobil eller en tidning. Men det där skäms-beteendet har jag aldrig sett nån annanstans än i solariet. Folk är jätterädd för att mötas i solarierna ju! :D
VENICE

Upp