Oj då, jag somnade visst...

Det är ganska lugnt och skönt just nu. Jobbar väldigt lite och det svider ju på ett sätt men samtidigt behöver jag det här lugna ett tag. Har helt glömt bort mig själv det senaste halvåret, jag har knappt sett mig själv i spegeln!!
Jag har legat i vinterdvala utan att tänka på det och månaderna har bara smugit förbi mig utan en enda suck.
 
           Men det är dags att vakna nu!
 
 
Vardagligt | |
#1 - - Kajsa-Stina:

Jag förstår din känsla av att bli lite stressad nu när du har möjlighet att vara hemma och vila upp dig men precis som du själv säger så är det detta som du behöver just nu. Återhämtning och vila av högsta grad. Jag går hemma hela dagarna och är ändå trött. Då kan jag tänka mig hur slutkörd du måste vara vännen <3 Kramar till dig! <3

Det är verkligen helt galet! Om en vecka så är väskorna packade och jag är på väg ner till Mora. Jag, mamma och pappa ska åka bil ner på måndagen och sedan åker dom hem igen haha. Dom ska släppa av mig (en liten lyx att få privatchaufför hehe) men jag klagar inte. Är så tacksam att dom ställer upp och följer med mig ner för att se att jag kommer fram ordentligt (är ju snart "bara" 21 år men ändå haha) Åh vad gullig du är <3 Hade mer än gärna velat ha dig vid min sida som sällskap <3 Jag har dock ingen aning om hur upplägget kommer se ut men när jag var därnere för 6 år sedan (2009) så var det att man kom ner första veckan och gick igenom sin kropp liksom. Man mätte skelettet, ändrade om i matschemat, fick träffa min terapeut dagligen (vet inte vilken som blir min denna gången vilket är spännande bara det) Sen så är det ju aktiviteter varje dag och även samtal gemensamt med alla andra som är inneliggande så detta kommer bli kalas! Är dock lite nervös måste jag erkänna men det är ju inte så konstigt egentligen faktiskt :) Ska försöka att blogga när jag är därnere så jag kan hålla er uppdaterade på bästa möjliga sätt. Kommer ju att åka ner på måndagen och sedan komma hem på fredagen samma vecka då man är därnere i fem dagar och sedan hemma i tre veckor. Åker sedan ner i fem dagar och är hemma tre veckor och så håller det på! Så ska se hur det blir med bloggandet men ska göra så gott jag kan :)

Gud vilken rolig idé! Jag skulle jättegärna vilja träffa dig i verkligheten min vän! Skulle vara så underbart att få prata med dig och få en kram av dig på riktigt i verkligheten! Så himla underbart och en tanke vi ska hålla fast vid och sikta mot hihi! du är bäst och en sån fin förebild till mig <3

Så himla skönt att du är hemma idag och är ledig och ska ägna dig åt söndagssysslor :) Själv så ska jag också bara ta det lugnt hemma faktiskt då jag känner mig lite seg i planeten så ska bara ta det lugnt och mysa med familjen och se på Farmen ikväll haha. Besatt liksom ;)

Puss och kram till dig min ängel <3<3<3

#2 - - milina.blogg.se:

Såna dagar/perioder behövs också!

Svar: Ja de gör nog det! ;)
VENICE

Upp