Här ska jag sitta en stund

Micke frågade mig nyss om jag ville ha kaffe men jag sa nej eftersom jag hade tänkt ställa mig och rulla köttbullar till middan. Då sa han
- Nehe?? ....... Men titta i kylskåpet och fundera en gång till då!
 
Haha. Han hade varit iväg i smyg köpt mina favoritchokladbollar så nu är jag ju tvungen att ta en kaffe först innan jag börjar med maten ;)
 
Sätter mig här med datorn en stund och filar lite boken... tills hungern börjar skrika.
 
 
 
Vardagligt | |
#1 - - Kajsa-Stina:

Men åh vad gulligt! Det är verkligen kärlek det när man går och köper det man vet att sin käresta älskar! Ser verkligen sjukt gott ut! Älskar chokladbollar. Nomnom <3

#2 - - Ida ♔ Foto:

~ Jag vill inte dö för att någon annan är slarvig, in & läs mitt viktiga inlägg Jag tänker inte dö för att DU är slarvig". Tack för att du läser och sprider kunskapen vidare!

Förlåt för spam, men det är så otroligt viktigt att folk börjar tänka att fler än dom själv skadas!!

/ Ida, Boardin.se ~

#3 - - Sara, 20 och mamma:

Åh vilken gullig tanke!

#4 - - Skogsraah ☾:

Ser jättemysigt ut :) och gott!

#5 - - ISA:

ojojoj, ser mycket fin ut! :D

#6 - - Lollee:

Så gott! :)

#7 - - Lollee:

Så gott! :)

Svar: Ja fy tusan haha!
VENICE

Upp