För dig

Min första famn, min första kram. Min första bästa vän. Mitt hjärtas lisa. Tack för de 30 år jag fick med dig.
 
 
Grubbel | |
#1 - - Linda:

Jag beklagar ifall hon inte finns kvar!

#2 - - Rebecka :

En stor kram till dig!<3

Svar: Tack, kram :)
VENICE

#3 - - MY VESTLUND ' :

<3

#4 - - Tuva Stener :

Lisa. Det hette min mamma som gick bort i hjärtattack för snart sex år sedan. Saknar henne så oerhört. Tänk vad många Lisor som tas ifrån oss. Men jag tror att de är med oss på något sätt ändå.

Svar: Åh jag vågar inte ens föreställa mig hur det är att förlora sin mamma :( Spelar ingen roll hur tiden går, känns nog ändå som igår? Detta är min mormor som jag kallar "Lisa". Det är bara halva hennes namn :) Jag vet inte vad det kom ifrån men samma dag som hon gick bort så kom det bara ur munnen på mig "mitt hjärtas Lisa", och sen dess har jag kallat henne det :) Och jaa jag tror du har mycket rätt i det, att de finns här ändå. Det MÅSTE vi nog tro för att klara av det :) Kram på dig.
VENICE

Upp