Baby listen please, I´m not on drugs! I´m just in love..

Min fredagsmysutstyrsel!
 
Potatisen kokar vulkano på spisen bakom mig. Jag ska strax trycka sönder den till en smörig och asgod potatismos! Suger på en folköl under tiden och tittar på vad ni har för er. Vad gör ni ikväll?
 
Vardagligt | |
#1 - - Skogsraah ☾:

Åh vad gott det låter med potatismooos! Och en öl ;)

sv: Ja, det är lite invecklat sådär, men förhoppningsvis så går det framåt. :) Hehe, ja jag bloggar rätt flitigt just nu faktiskt! Var bara någon månad sedan jag började om, innan dess hade jag uppehåll på säkert fyra månader och visste inte om jag ska blogga någonsin igen...

Kram :D

#2 - - purposes.blogg.se:

Låter nice ^^ Potatismos är gott ^^

#3 - - Sandra Engman:

Härligt linne må jag säga :DDd

Svar: Tack jag håller med! :D haha..
VENICE

#4 - - Martina:

Gud vilken härlig outfit, fick sommarkänslor på en gång! :)

Svar: Ja det var lite tanken! :D
VENICE

#5 - - Bellah:

Shit vilka coola byxor! Hur snygga som helst!! :)

Svar: Tack! De är från tantnätshoppen Halens :D finns fler mönster!
VENICE

#6 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

fina byxor

#7 - - Linda:

cool outfit!

Svar: Tack :D
VENICE

Upp