Tranquil friday

 En skön fredag hemma. Ska njuta av fyra dagars ledigt innan jag går på schemat på tisdag. Vad pysslar ni med?
 
 
Vardagligt | |
#1 - - Susanna Maria J:

Så kul att hitta gamla bilder! :D Tråkigt nog har jag nästan inga från förr eftersom jag inte hade någon bra kamera då. Aja, hoppas du får en fin helg :)

Svar: Tack det samma ;)
VENICE

#2 - - Kajsa-Stina:

Åh så kul att hitta gamla bilder på sig själv :D Jag har kvar gamla mobiler med gamla bilder på mig så det kan vara kul att gå tillbaka och kolla hur man såg ut då osv! :)

sv: Hej fina du! :) Jag hoppas också att min sköna känsla får infinna sig hela dagen. Hittills har den gjort det och vi hoppas på att det får förbli så också. Så skönt att du också fått sovit ut dagen till ära. Känner igen den känslan av att vakna med en molande huvudvärk då man inte är van att få sova ut och vara riktigt utsövd!

Vad skönt att du går på en 4 dagar lång ledighet nu. Det är du verkligen värd :) Och så kul att börja på schema till veckan. Hoppas du får förlängt efter jul också. Håller alla tummar och tår för dig :)

Åh tack så hemskt mycket för din ord vännen<3 Det betyder så mycket för mig och jag blir så rörd av det du säger :') du har så rätt i allt och jag är så tacksam att jag har dig! Du är verkligen så klok och fin på alla sätt och vis. Jag är lyckligt lottad som funnit dig!!<3 Jag är så tacksam för det :)
Det är jobbigt med upp och nedgångar men som du säger så är det bra att få uppleva bägge känslorna då jag inte tror att man mår bra av att bara må bra eller bara må dåligt. Det ska vara lite variation för det är så livet är. Man uppskattar det bra stunderna mer när man mått dåligt ett tag.

Annars idag så ska jag vara hemma resten av dagen faktiskt. Var och hämtade ut näringsdrycker förut med pappa på apoteket så nu har vi bunkrat upp för ett tag haha! Men det är ju bra. Annars så ska jag snart börja med middagen som blir tacos dagen till ära ;) Vad hittar du själv på idag vännen? Hoppas du får en kanonskön ledighet nu<3

Tusen kramar till dig! <3

#3 - - My Fredblad:

Gud vad mys! Jag ska iväg på bio med lite polare! :) Är du alltid ledig på måndagar eller?

Svar: Nej jag jobbar jätteblandat, dagar, kvällar, helger, vardagar, nätter.... :-)
VENICE

Upp