Smärta

För två år sen var jag med i en hälsoundersökning och jag hade väldigt ont i kroppen just då och gav Statistiska centralbyrån rätt mycket att jobba med! Så nu har jag fått hem ett kuvert med ca 500 frågor till.
På gubbarna här ovan ska man skugga de delar av kroppen man har ont i och även bedöma hur intensiva smärtorna är. Förra gången var nästan hela gubbarna svarta efter att jag var klar. I år tror jag inte att jag kommer behöva skugga en endaste liten tå :)
 
Vi får se! Ska sätta igång nu..
 
Vardagligt | |
#1 - - Skogsraah ☾:

Oj! En del jobb förstår jag. Men säkert jättebra att fylla i :)

sv: Jajjemän :D

#2 - - Robex Lundgren:

fin blogg

#3 - - Tisa:

Oj, vad skönt att det försvann! :) Kom de fram till vad det var för något?

Svar: Ja jag visste det redan innan. Jag åt roaccutan vid första undersökningen. Det var därför jag var helt demolerad :P
VENICE

#4 - - Tisa:

Aaah. Ok!

Upp