Jag kan ju inte få nog

Jag och sambon sticker iväg på teater ikväll (Ja igen!). Hur roar Ni er i helgen?
 
Vardagligt | |
#1 - - Linn Strömberg:

Kul! :D Jag "roar" mig med plugg

#2 - - Kajsa-Stina:

Så himla mysigt med teater! Vad ska ni se för föreställning ikväll? Själv så ska jag inte göra något speciellt alls faktiskt. Ta det lugnt hemma och njuta av solen och det fina vädret. Tänkte sätta mig en stund på framsidan och bara njuta och höra alla fåglar som kvittrar och se alla små söta vårtecken som tinar fram för varje dag som går hihi :)<3

Ja visst är det förjävligt! Mia Skäringer skulle ju komma hit till Sundsvall nu i mars men inte fan har jag beställt någon biljett inte! Dom annonserade om det för många många månader sedan och då tänkte jag att jag skulle beställa biljett fort som fan men inte blev det av. Och nu har jag också glömt bort det. Helvetesjävlaskit! Nu finns väl inte en endaste biljettjävel kvar buhu :(

Hoppas du får en härlig dag i finvädret och att teatern är helt amazing :D Puss o kram <3<3<3

#3 - - Josefine:

Vad roligt!

#4 - - Mizca:

Vad är det för föreställning? Vill också på teater..

Svar. Det tycker jag :)

Svar: Vi såg Brännvin i kikar´n! :)
VENICE

#5 - - MartinaOlsson:

sv; bara en bloggare som kikar in hos en annan bloggare ;) härligt! samma här :)

Svar: Jahaja ;) trevligt!
VENICE

#6 - - Angus:

äter våfflor :)

Svar: Hehe. vilken tur att jag inte gillar det så jag inte kan bli avundsjuk ;)
VENICE

#7 - - Mizca:

Svar: Jag gör väl det mest för att det är kul men jag skall ta med på marknad och se om nånting går att krängas iväg ;) Hade vart skoj isåfall.

#8 - - ISA:

Oh så kulturellt då ;) var den bra?

Svar: Ja helt kanon! ;)
VENICE

Upp