Mitt livs andra lampskärm är färdig och den tvåarmad 50-talsgolvlampan är komplett!

Alltså sitter den inte på rätt lampa utan jag provar den bara på min sängbordslampa för bildens skull!
Proffsen himlar nog med ögonen åt mig men själv är jag förbannat nöjd ;)
 
 
Kreativt | |
#1 - - Mizca:

Svar: Vad roligt att du tagit en bild :)
Jag tycker den är jättevacker - hade gärna haft en sådan sänglampa =)

Kul du är med i veckans blogg :)

Svar: Åh tack va kul! Jag är så stolt att jag lyckats! Helt ny grej för mig ;-)
VENICE

#2 - - milina.blogg.se:

Jättefin!

Svar: Thaanx <3
VENICE

#3 - - KassandraPalma:

riktigt fin!

Svar: Tack!
VENICE

#4 - - Kajsa-Stina:

Men gud så fin! Du ska verkligen vara stolt över dig själv då du gjort ett riktigt konstverk! Så kul att göra saker själv och se att man faktiskt kan! Tycker alltid det man gör själv är det finaste då det är mer personligt också och att man satt sin egen prägel på det hela :)

sv: Men gud vad roligt! Jag hittade en blogg med en tjej som är på MHE just nu och då fick jag se lite bilder som hon knäppt där och jag känner verkligen igen mig då det ser ut som när jag var där vilket känns skönt. Ska bli så underbart att få hjälp nu på riktigt. Vill ha mitt liv tillbaka på riktigt och jag vet att det här är det rätta stället för mig <3 Älskar verkligen personalen därnere också. Helt fantastiska människor allihopa och jag är så tacksam att jag äntligen får komma dit och att jag om en vecka är därnere och kör allt jag har <3

Puss och kram till dig min bästa <3<3

#5 - - Mizca:

Svar: Det kan jag förstå, du skall vara stolt :)

#6 - - ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Åh vad fin den blev! :)

Svar: Tack! <3 :D
VENICE

#7 - - Sanna Preifelt ❤:

Åh vad fint det blev! Vad duktig du är :)

Svar: Tack! :D
VENICE

#8 - - Pauline:

vad fin! :)

Svar: Tack! :D
VENICE

#9 - - rememberthiis.blogg.se:

Jättefin lampa :D

Svar: Tack!! :D
VENICE

Upp