Snabb vårlunch - En lyxig laxröra med stekt bröd

Jag älskar när jag slipper röra spisen när jag ska fixa mat och kall mat funkar bra så här års så here we go!
 
Ingredienser:
Rökt lax
Färsk dill
Créme fraiche
Gräddfil
Majonäs
Citron
Salt
Favoritbrödet
 
Bestäm mängder efter smak och antal personer!
 
Gör en röra av alla ingredienser förutom brödet. Brödet ska stekas och sen svalna. Servera röran på eller bredvid brödet. Smakar bäst till iskallt citronvatten!
 
 
 
 Ett tips är att göra röran några timmar innan man ska äta så att den hinner dra åt sig alla smaker.
 
Vardagligt | |
#1 - - Sara Lundström:

Åh vad det såg gott ut! Synd att jag avskyr dill, jag kan verkligen inte äta det :-(

Svar: Finns ju annat grönt som passar till fiskrätter också ;)
VENICE

#2 - - Natacha:

SV: Va härligt! :) jo till och från kan man nog säga iaf... :/

Ser gott ut! :)

#3 - - Kajsa-Stina:

Men gud vad kul att du delade med dig av receptet vännen! Detta bara måste jag ju prova på någon gång! Vill nämligen variera mig mer men har så svårt att ta det där steget och våga bryta gamla mönster och rutiner. Jävla ätstörningshelvete! Men i och med Mora så ska jag våga ta tjuren vid hornen och äta mer varierat :)

Hoppas du mår bra och får en fin kväll vännen <3 Massor av kramar och kärlek till dig <3

Upp