One day off

Åh det känns som evigheter sen jag satt vid datorn nu.. har plöjt igenom 6 arbetspass och nu har jag en dag ledig innan jag ska köra 3 till. Den här dagen ska jag då som ni kanske förstår försöka ta vara på. Jag vetitusan hur! Men ja.. det ska jag i alla fall....
 

 
Vardagligt | |
#1 - - Linn♡:

Får önska dig lycka till, det kommer gå bra:)
Hoppas din dag varit bra:D

#2 - - natalia:

Vad duktig du är!!

#3 - - natalia:

Tack så mycket för din kommentar <3

Du ska veta att sånt tar jag till mig <3

#4 - - N:

Hoppas jobbet går bra :)

#5 - - Kajsa-Stina:

Så fin du är vännen! Och du är en riktig kämpe som krigar dig igenom alla arbetspass utan att klaga. Jag beundrar dig verkligen och hoppas att jag får samma arbetsvilja som du har när jag mår bättre igen :)

sv: Jag är verkligen så tacksam att jag har den familjen jag har i mitt liv då dem verkligen bryr sig om mig och vill mig mitt bästa och krigar för min fulla rätt till rätt vård. Har nämligen stött på personer med anorexi som inte alls har det fina stödet som jag har hemifrån och det gör ont att se det i vitögat liksom. Jag kan bli irriterad att dem är så överbeskyddande ibland men det är ju faktiskt för mitt eget bästa. Så fina så <3

Jag hoppas verkligen jag kan få rätt sorts hjälp nu. Jag är inte dödligt sjuk liksom och väger inte för lite i sig men det är just det med att kunna leva ett riktigt liv igen och hur man ska handskas med tankarna och inte lyssna på anorexin så mycket. Att faktiskt välja livet och vilja leva livet på riktigt igen,

Idag så mår jag annars rätt så bra! Eller jag funderar ju en hel del och har tjockkänslor men det är som vanligt med andra ord haha.. Däremot så har jag haft en bra start på veckan och mår bra överlag förutom äckliga känslor i kroppen då.. Hoppas du också mår bra kära du och att din dag varit perfekt! Gott med pizza också. Var alldeles för längesedan jag själv åt det nu. Vad har du för favoritpizza? :D

Massa kramar <3<3

#6 - - natalia:

Tack så mkt finis <3

#7 - - Emelie:

Härligt med en ledig dag i alla fall!

Svar: Ja. Det blev två till och med.
VENICE

#8 - - Elin:

Vad duktig du är! Fin är du också! Allt bra? kram

#9 - - Elin:

Vad duktig du är! Fin är du också! Allt bra? kram

#10 - - Elin Almqvist:

Nej att du jobbar så hårt utan att klaga! Det beundrar jag dig över. Skulle aldrig orka hehe. Det lät inte så bra, hoppas allt reder ut sig att det ska bli bättre! Styrkekramar till dig :)

Upp