Här är vi nu

Och provar ett nytt café
 
Vardagligt | |
#1 - - Kajsa-Stina:

Men mums vad mysigt! Älskar att besöka caféer då det är så mysig miljö där tycker jag. Och allt gott man kan välja på förstås :)

sv: Du har så rätt i det min vän! Du beskriver det verkligen så bra med att man ser alla andra gå framåt i livet men att man själv har stannat av och tappat bort sig själv.. Så jobbigt :(

Det känns så skönt att höra att du kan få mig att inse att det inte är för sent för mig att leva livet. Precis som du säger så är jag inte så gammal och har hela livet framför mig. Det gäller bara att hitta motivationen och lusten att veta vad jag vill jobba som i framtiden.. Svår nöt att knäcka. Det enda jag vet är att jag vill hjälpa andra människor att må bra. Hoppas bara min jobb och plugglust kommer tillbaka snart.

Många kramar <3

#2 - - Kajsa-Stina:

Haha nej är det sant att caféet heter mums! Fan vad roligt :D Hade jag ingen aning om haha! Själv heter våra caféer här hemma typ Café Charm, Espresso House, Waynes Coffee osv! Inte så fabulous direkt ;)

Åh. Håller tummarna att tiden går fort för dig så du snart får vara ledig igen och uppleva lite frihet och bara lyssna inåt och ta det lugnt. Själv så mår jag toppen idag faktiskt. Efter två veckor med konstant skitdagar så mår jag äntligen bra. TJOHO! Hoppas det håller i sig så nu också även efter dagens middag som blir hamburgare.. Men det tror jag! Jag gillar det och Ana ska få smaka på kätting haha! Det 'r jag som bestämmer. Punkt slut.

Många kramar <3

#3 - - Emelie:

Men åh så mysigt! :)

#4 - - MATILDA:

så mys och gott :D

#5 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Mysigt! :)

Svar: Jaa :)
VENICE

#6 - - Sara:

Mysigt! :)

Upp