God måndagmorgon!

Vardagligt | |
#1 - - Amanda CL:

fin bild :)

sv: ja det är jag :)

#2 - - Linnea:

Du kan absolut vinna, om man gör något av de extra sakerna har man bara en liten fördel. Inte såpass stor att inte någon som inte gör det skulle kunna vinna. Kram! :)

#3 - - Skogsraah ☾:

God morgon :D Fast kanske goddag! Hehe. Var nästan vaken lika tidigt som du ;)

#4 - - Malin:

Godmorgon på dig finis!:)

Svar: Goeftermiddag! :D haha
VENICE

#5 - - Boel:

Fin du är :D

Sv: tack!

Svar: Tack själv ;)
VENICE

#6 - - Skogsraah ☾:

sv: Jo, det är det helt klart. Jag antar att det kommer bli bättre då jag får börja min behandling mot ångest!

Det är pga min GAD (generaliserat ångestsyndrom). Jag blir helt enkelt rädd att han ska dö i en bilolycka eller på annat sätt på vägen dit eller hem, då han pendlar två timmar några dagar i veckan. Har skrivit lite mer om det här: http://skogsraah.blogg.se/2015/april/lista-om-mig-del-2-2.html

Så, det har med min ångest att göra. Det är dock inte lika farligt varje gång han är borta :)

#7 - - Mizca:

Svar: Det tycker jag du skall göra :)

#8 - - Sofie♥:

Så fin du är! :)

Svar: Tack! :D
VENICE

#9 - - Viktoria Eriksson:

fin du är! :)

Svar: Tack! :D
VENICE

#10 - - Tisa:

Vilken fin bild! :)

Svar: Tack! :)
VENICE

#11 - - Michelle:

Fin selfie! :)

www.michellesarvilahti.com

#12 - - Annelie:

så fin! :)

#13 - - Clara:

Tack snälla fina du! Blev verkligen jätteglad!

Upp