Trivial days blessings

Fikat till frukost. Målat tavla. Vad har ni gjort?
 
 
Vardagligt | |
#1 - - Kajsa-Stina:

Men åh vad mumsigt! :D

sv: Ja visst det kan jag förstå! Men det måste ju ändå vara mysigt på nåt sätt att sitta och klura på vad karaktärerna i boken ska syssla med :D

Att tatuera sig i såpass ung ålder hade jag aldrig vågat. Det är knappt så jag tror att jag kommer att våga tatuera mig nu idagsläget heller. Tycker bara att det är fint med små diskreta tatueringar. Men tror inte ändå att jag kommer att göra nån. Men kul att kolla runt och få lite inspiration. Det är ju bra att du kan acceptera din tatuering idag och se tillbaka på tiden då du gjorde den som en rolig tid i ditt liv. Och att vänta med att ta bort den gör du helt rätt i. Har sett också vissa skräckexempel på människor som vill ta bort sina tatueringar men att för det första krävs många behandlingar, och dels att det blir ju väldigt irriterat och rött osv kring där den en gång suttit :(

Åh så skönt att du är långledig fram till helgen :) Mumsigt med fika!
Jo jag hade det mysigt på stan med pappa haha. Vi lunchade på ett jättemysigt ställe och sen så träffade jag en kompis en sväng. Skulle behöva köpa en ny höstjacka känner jag. Har blivit så satans kallt nu bara sen i förrgår :o Och att ta fram vinterjackan redan nu kanske inte är en så bra idé. Men tydligen skulle det bli varmare i helgen igen? Ja herrejesus vilka problem haha :D
Kramar!

#2 - - MATILDA:

så gott! :D

Svar: Mmm ;)
VENICE

#3 - - Cornelia :

Åh va gott! :O

Svar: Yes ;)
VENICE

#4 - - Cornelia :

Åh va gott! :O

#5 - - linnea:

helt ok frukost ;)

Svar: mhmm ;)
VENICE

Upp