Någon är sugen på regeringsskifte!

Ja det var i alla fall min spontana tanke när jag möttes av det här i förmiddags på väg in till stan :D
 
Politik, Vardagligt | |
#1 - - Kajsa-Stina:

Haha! Ja det ser ut som dem som gjort det är trött på Reinfeldt politik. Kan du mycket om politik annars? Jag kan inte det nämligen.. Skulle behöva sätta mig in i det mer nu när det är val och allting. Vet inte så mycket om partierna! :(

sv: Tack snälla! Du är så förstående och klok och det är så roligt att prata med dig :) Jag får känna mig fram vad jag skulle kunna tänka mig att syssla med i framtiden. Vill ju hjälpa andra med anorexi men då så måste jag ju vara stark nog i mig själv först :)

Åh det är ju kul o baka så livsmedelsprogrammet kan ju vara en kul linje att gå. Skönt att du hittat din grej som du vill jobba med :) Jobbar du på en psykiatrisk avdelning då eller om jag får fråga? :)
Kramar

#2 - - maria at inredningsvis:

Ja den valpropagandan känns ju löjlig med tanke på vad de gjort eller INTE gjort för Sverige :( synd bara det inte finns nån riktigt BRA motståndskandidat, ingen som sticker ut.

hoppas annars ni har det lika sommarsoligt som här i Götet.

Ny post ute..Ett Danskt drömhem ingen får missa :)

Ha en härlig dag

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Svar: Jag håller med dig! Jag längtar efter nån som sticker ut som kan göra politiken lite mer spännande och göra det lite mer roligt att rösta!
VENICE

#3 - - sanna:

Det ska bli spännande att se resultaten på söndag!:D

Svar: Ja jag kommer sitta med magknip i soffan! :D
VENICE

#4 - - Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Haha, ja man tror ju nästan att det är någon som är trött på Reinfeldt:P

Svar: Ja! Eftersom slaget/eller vad de nu kastat har prickat så rätt i fejan så måste det va så :D annars går ju småbarn runt och förstör såna här busshållplatser lite överallt och då och då utan speciellt agg mot just reklamerna som sitter uppe, men nu... Jo det är för rätt prickat för att det ska va en slump :D
VENICE

Upp