Need some incitement

I mitt huvud gör jag massor med saker, jag skriver, jag målar, jag springer, jag är överkreativ. Men här sitter jag... och gör ingenting. Det är nästan så jag vill skrika jättehögt och rakt ut. Få loss den där klossen som sitter fast och hindrar mig. Tror ni det funkar?
 
 
Grubbel | |
#1 - - Liborius:

åh hoppas klumpen försvinner snart!

Svar: Det hoppas jag med!
VENICE

#2 - - Kajsa-Stina:

Det är så jobbigt att känna den känslan och jag är själv väldigt bekant med den.. Kan nog funka om man skriker ur sin oro/ilska/ångest men vart ska man göra det liksom? Jag har ju en skog här utanför så där kan man ju ställa sig men tänk om de skulle komma nån och så står man där och skriker för full hals..

sv: Det kändes skitjobbigt verkligen att ångesten kom bara sådär igår efter lunchen. Så jävla onödigt egentligen. För som du säger så är det ju en så naturlig del av livet. Alla människor äter och ska äta flera gånger om dagen alla dagar i veckan. Jag tycker ju om mat och gillar att äta men när ångesten kommer blir man bara så ledsen och arg på samma gång.. Som tur var försvann känslan efter några timmar så det var skönt och idag mår jag bättre. Hur mår du själv idag? <3

Hihi jajjemen! Ska bli spännande att kunna avslöja sen vad jag har i görningen :D Hoppas jag kan berätta de snart för er hihi :)

Idag ska jag äta lunch med mamma i stan och sen har jag inga planer för dagen faktiskt! Så det får bli som det blir hehe. Kul med att måla! Det är nog bra "terapi" också tror jag. Kanske att man skulle försöka sig på att göra det själv. Min moster målar nämligen mycket så man blir ju inspirerad av henne också. Vad ska du måla för motiv eller blir det efter en känsla som uppkommer under målande stund? :)
Kramar!

#3 - - Liborius:

sv. ja jag blev väldigt glad:)

Upp