En sexdagars arbetsvecka

God morgon! En sexdagars arbetsvecka väntar. Ska plöja igenom den fort som bara tusan! Så att jag inte hinner känna av tröttheten... Vad har ni framför er denna vecka??
 
Vardagligt | |
#1 - - Sanna Preifelt:

Åh men det klarar du säkert! Tänk vad gott det blir på kontot när lönen kommer :)

#2 - - Sanna Preifelt:

Ursäkta att jag svarar i din blogg nu, du får ta bort kommentaren om du vill.

Mitt svar: Yes box :) Jag ska se vad jag kan göra för android. Vilken mobil har du? Det gäller ju bara att måtten täcker din skärm så kan du också använda dessa :)

Svar: Ingen fara att du svarar här! ;) Jag har S3mini :)
VENICE

#3 - - Annsoh:

Jätte fin blogg du har! :)

Svar: Tack så mycket! ;)
VENICE

#4 - - Kajsa-Stina:

Så fin du är! Och den här arbetsveckan kommer du klara av galant. Det kan jag lova dig! Du har en så skön inställning att allt kommer gå prima :)<3

sv: Det kändes jättebra med intervjun måste jag säga! Trodde det skulle vara läskigare att berätta men det gick ju kanon :) Hoppas det blir bra i skrift också. Dem filmade ju mig även så det kommer komma ut i webb tv. Så när artikeln är publicerad kommer jag länka den på bloggen såklart så ni kan läsa om ni vill! Samt klippet kommer komma upp. Haha då kommer ni få höra min röst o dialekt. Kors i jissenamn! Men det bjuder jag på ;)

Skönt att du börjar känna dig bättre nu iallafall. Du har haft en långdragen förkylning som inte verkar vilja ge med sig vilket alltid är jobbigt. Hoppas lungröntgen går bra och att dem har positiva besked till dig. Jag håller alla tummar och tår för din skull :)

Men nej! Att behöva jobba julafton skulle inte jag heller vilja göra. Usch! Den dagen på året då man vill vara ledig och umgås med sin familj och se Kalle! Och Karl-Bertil och allting! Min mamma kör ju buss så hon har också fått jobba på just julafton ibland vilket är så tråkigt :( Det är så synd om dig och andra eldsjälar som jobbar med människor att ni inte får vara ledig på julafton. Fast så är det ju tyvärr. Det måste ju alltid vara personal tillgänglig på vårdavdelningar annars skulle det ju inte funka :( Men kan inte personer som hatar julen jobba då? Har stött på människor som inte gillar julen vilket jag inte kan förstå. Då kan ju dem jobba istället? *Önsketänkande* Men det går inte att byta pass heller då med någon annan av dina kollegor? :(

Skönt att du är ledig idag så du har kunnat vila upp dig. Det är du värd vännen! Hoppas du får en fortsatt fin kväll :)
Stor kram<3

#5 - - Eva`s blogg:

Go kväll...ja du jobb för det mesta 1 dag ledig å då skall jag lämna in bilen på service mindre kul men vad gör man? ha den bästa kvällen kram på dig

Svar: Ibland är det mycket jobb! :) Heja heja!! kram ;)
VENICE

Upp