Så vackert stjärnorna slår ner när du blåst huvudet på GHB

För dom som vill lämna alltihop
Brinner hellre upp än bleknar bort
 
 
HarblivitLoveAntell-frälst!
 
Skrivet av någon annan | |
#1 - - Kajsa-Stina:

Åh du är så fin vännen♥ Och jag håller med dig! Jag hade ingen aning vem Love Antell var innan Så mycket bättre men nu är han en favorit hos mig med. Han är verkligen så bra och sjunger om sånt som är viktiga ämnen. Sen är han ju söt att titta på också haha :)

sv: Ja gud vad hemskt det skulle vara om julen inte fanns nu i vintertider. Gud så trist och långt allt skulle kännas. För julen lyser ju upp mycket nu i mörkaste december. Dock så är jag lite orolig för allt gott som ska serveras i överflöd. Jävla anorexi som ska skrämma upp mig så man känner en press inför vad och hur mycket man ska äta.. Vill känna mig normal och äta och njuta av allt jag vill. Hoppas jag kan försöka tränga bort tankarna och göra så som jag vill på julafton :)

Vad kul att du skrivit lite på boken! Går det i perioder när du har inspiration eller har du inspiration jämt till att skriva? :D Skulle också så gärna vilja skriva en bok men jag tror att man måste ha som en story i huvudet innan man sätter igång. Att man har en linje att gå efter. För så gäller det för mig som med allt annat att känner jag en press att få fram något i skrift så går det inte! Måste ha lust och tankar från hjärtat för att det ska bli så bra som möjligt hihi! Hur länge är det du har skrivit på din bok? Camilla Läckberg skrev ju på sin nyaste bok i två år tror jag. Så kul att ha ett projekt att jobba med. Och jag som älskar att skriva också :)

Vad kul att du kollar i lite broschyrer om vad det går för olika teatrar och föreställningar. Tycker sånt är superkul men tyvärr så går jag inte på det så ofta vilket är dumt! Nästa år ska jag verkligen unna mig själv att gå och se bra shower då det finns så mycket bra att se bara man tar sig tid att gå igenom alla reklamblad! En föreställning jag ska se är iallafall Mia Skäringers Avig Maria. Tycker hon är så bra :)

Men åh vad kul! Jättegärna. Skriv upp vilka biofilmer du har sett så kan jag få lite inspiration. Var år och dar sedan jag var på bio känns det som haha. Och har en biobiljett till övers så det passar ju perfekt :)

Massor av kramar och kärlek till fina dig <3<3<3

#2 - - MATILDA:

Så fin! :)

Svar: Tack! :D
VENICE

#3 - - Kajsa-Stina:

Ja men eller hur! Så känner jag också. Man kan absolut bara vara kompis med en kille om det är på det sättet. Jag har flera grabbar som jag enbart vill vara kompis med och inget mer. Dock så är flera av dom intresserade av mig har jag hört på omvägar.. Men eftersom dom inte sagt det rakt i facet på mig så gör jag ingen stor sak av det utan beter mig som vanligt när jag är med dom :)

Det ligget absolut en sanning i det du säger att det nog är lättare för oss tjejer att tänka kompisrelation då killar ofta när dom fattar tycke för en vill inleda ett förhållande pang bom. Men man får dra lite i handbromsen om man känner att det inte finns mer känslor än just kompiskänslor. Men vem vet? Det kan ju växa fram kärlekskänslor med tiden också :)

Vad synd att du och din killkompis gled ifrån varandra. Men det är ju sånt som händer alltför ofta tyvärr. Man blir äldre/skaffar nya vänner och umgängen precis som du säger. Du kanske skulle ta kontakt med honom igen? För att upprepa för honom vad ni hade? Eller så kanske du känner att det inte är värt det och att det gått för många år sen ni senast umgicks? Men kan vara kul att se vad han sysslar med idag :)

Stora kramar till fina du <3<3<3

#4 - - amanda:

så fin bild :D

#5 - - Malin Lundgren:

hej!
Ursäkta om jag stör med denna kommentar men du har en jättefin blogg och det skulle vara jättetrevligt om du skulle vilja kika in på min!
Kram och God Jul!

#6 - - VERONICA - fashion blog:

Vackra, vackra du!! :) Kramar!

#7 - - Kajsa-Stina:

Åh vännen♥ Tack så mycket för din ord och din pepp till mig! Det betyder så mycket att du bryr dig och kommer med goda råd om hur jag ska tänka kring julafton med all mat och alla godsaker som erbjuds. Jag måste verkligen försöka tänka som du säger med att det jag äter på julafton förändrar inte min kropp. En endaste dag eller dagarna efter med juldag och annan dag jul inte har någon påverkan så på min kropp. Grejen är den att jag äter ju så mycket annat utöver nu för att öka i vikt. Näringsdryckerna som du vet innehåller en del.. Har en så obehaglig känsla nu i kroppen så vet inte vad jag ska ta mig till. Har vägning i morgon också känns som jag gått upp sjuuukt mycket! Alltså flera kilon känns det som :( Hoppas känslan är fel och inte verklighet.

Jag tycker du har helt rätt inställning vännen! Klart du kan skriva en bok och jag är så glad att du nu kommit igång och skriver lite då och då! Man ska inte stressa fram något utan faktiskt skriva dom dagar man känner att man har inspiration så det inte bara blir några rader för att man känner sig tvingad liksom :) Är också sugen på att skriva en bok faktiskt! Men har du kontakt med något bokförlag också eller skriver du mer på hemmaplan eller vad man ska säga? Har du tänkt hur tjock din bok ska vara o sådär också? :) Spännande!!

Ett "nyårslöfte" till mig själv kan ju vara att våga fullfölja mina drömmar lite mer i och med att börja skriva på en bok tex! Inget ska få sätta stopp för ens kreativitet precis som du säger :)

Jag hoppas du annars mår toppen idag fina du och får en mysig fjärde advent! Hur ser dina planer ut? :)

Massa kramar och kärlek till dig <3<3<3<3

#8 - - Linnéa Thell Jansson:

Vad fin du är!

Svar: Tack så himla mycket ;)
VENICE

Upp