It´s just another monday night

While spending those hours in the black night haze, I´m runnin´away to my own marryland, barefoot and light. Facing the towering scenery of big great pash. It´s just another monday night...
 
Grubbel, Skrivet av mig | |
#1 - - Kajsa-Stina:

Så fin du är vännen♥

sv: Jag känner också så. Och jag hoppas att det blir så att dom inte släpper taget om mig bara för att målvikten är nådd. Att man kommer börja med någon sorts terapi som gör att jag kan hålla mig på den vikten och inte dala ner igen. Att hitta ett sätt att trivas med mig själv igen och inte luras att hamna i anorexins grepp igen.

Till frukost så äter jag 2dl fil med 1dl müsli, 1 mjuk smörgås med smör och pålägg och 1 glas juice. Har ätit den frukosten sen förra våren då jag blev tvångsinlagd och vill aldrig sluta med den haha då jag tycker den är så god! Jag äter den varje dag och har inte gått utanför ramen och provat något annat. Man kanske skulle ta och göra det? Men jag tycker om den kombinationen så mycket så jag kan ligga på kvällen när jag ska sova och längta till att få äta frukost! Trodde jag inte jag skulle våga erkänna för mig själv när allt var som värst. Så skönt att kunna erkänna att mat är gott och att jag tycker om det :)

Gud vilken fiffig idé! Tycker du gör rätt i att äta en sån frukost emellanåt med oboy och marmelad och socker liksom. Det är ju gott och man ska njuta av livets goda! När jag var yngre drack jag alltid oboy till frukost och mackor då såklart. Såå mumsigt hihi! Vad kul att du gör lunchen och middagen från grunden och tänker på vad det är för råvaror du använder dig av. Jag skulle så gärna vilja våga variera mina luncher och middagar mer än vad jag gör nu. blir lätt så att jag fastnar i samma rätter varje vecka vilket inte känns kul.. Det är ju anorexin som är trygg med det och vill ha det så. Jag måste bara gå emot hjärnspökena och äta det som jag tycker om! Brukar du göra som matscheman för hela veckan vad ni ska äta hemma eller hur gör du? Vad har du ätit till lunch idag tex och vad blir det till middag? :)

Hoppas du annars mår toppen idag vännen och får en fin dag på jobbet :) Kramar i massor!! <3<3

Upp