En skam för sverige

Ikväll är det dags! Ses vi där?
 
Vardagligt | |
#1 - - linah:

fin du e!

Svar: Tack :-D
VENICE

#2 - - Kajsa-Stina:

Åh vad kul! Önskar så mycket att jag själv hade kunnat se den föreställningen. Älskar både Soran och Magnus då jag tycker dem är så sköna och roliga båda två :D Hur var den? Var den rolig eller var den allvarlig eller något däremellan? Undrar om man kan se något klipp på Youtube kanske om man har tur hehe? Eller knäppte du kort och filmade om man fick göra det? :)

sv: Åh tack så hemskt mycket fina du♥ jag blir så otroligt glad och rörd av dina ord. Jag är så glad att vi hittade varandras bloggar och har kommit så nära varandra via en dator liksom! Jag trodde inte sånt kunde ske i verkliga livet men det går! Önskar så jag kunde få träffa dig någon gång då du verkar vara en toppentjej på alla sätt och vis och en superbra vän :) Du är bäst fina du och jag vill inte förlora kontakten med dig heller. Du är bäst♥

Så skönt att höra att den värsta stressen i jobbet är över nu och att det börjar lugna ner sig lite så du hinner pusta ut! Så skönt att du snart ska få gå på lite ledighet och njuta av julen. Mysiga högtid♥ Massor av kramar till dig min vän!!♥

#3 - - milina.blogg.se:

Nice!

Upp