En julklappsidé

Jag har fixat första julklappen! Har köpt den av en liten kille jag känner som säljer jultidningar.
Hörrni det kanske vore nåt?! Att bestämma sig ett år för att man bara ska inhandla julklappar genom välgörenhet och såna grejer? ....Det skulle nog kännas rätt fint i samvetsmagen iaf ;)
 
Vardagligt | |
#1 - - Jossie:

Skitbra idé!!

Svar: Eller hur! :D
VENICE

#2 - - milina.blogg.se:

jag blev klar med julklappshandlandet redan i november haha :)

Svar: OJ!! :D Höhö, fast det kanske är smart ;)
VENICE

#3 - - Kajsa-Stina:

Åh vilken fin idé! Skulle ju vara ett superbra initiativ att göra som så att man bestämmer sig för att endast handla och stödja välgörenhet och ge bort som julklapp :D Ibland kan det ju vara knivigt att komma på vad man ska ge bort och då är ju detta ett superbra tips! :)♥

sv: Jag har en DVD med dem kalendrarna jag tipsade om hihi så brukar kolla på dom lite då och då :D Hur mår du annars idag vännen? Själv så är man förkyld och mår skit.. Men hoppas det får över snart så man får krafterna tillbaka igen!

Stor kram♥

#4 - - Liborius:

jag har köpt alla mina julklappar förutom två :)

Svar: Det är skönt att va ute i god tid ;)
VENICE

Upp