Stuck

 
 Jag har fastnat i kapitel 3. Kommer inte vidare. Kanske behöver jag lägga det åt sidan några dar...
 
| |
#1 - - Sofia:

Svar: Blogg.se äger "domänen" blo.gg så det finns som alternativ när man skapar blogg hos dem. Och eftersom det redan fanns en blogg med samma namn, fast med blogg.se valde jag blo.gg då jag inte ville ta ett annat namn.

Svar: I see! :D
VENICE

#2 - - Kajsa-Stina:

sv: Jaha okej, jag förstår! :) Jag hade verkligen ingen aning om vad celsius gör med kroppen men du verkar ju riktigt kunnig inom detta område! Så vad tycker du att jag ska äta när jag börjar träna? Vad tränar du för nåt? :)

Okej! Jag har aldrig fattat de där med att vad man ska äta innan o efter träning.. Det är nog mycket därför jag halkat in på anorexin, just pga okunskap osv.. Så skulle vara tacksam om du kunde ge mig några tips om du har möjlighet? :)
Hur mår du annars idag? Några roliga planer för kvällen ?
kramar

#3 - - Kajsa-Stina:

sv: Okej, ja det är ju sant. Jag vill ju börja träna, men jag inser ju själv också att jag måste gå upp några kilo till innan jag sätter igång så att kroppen har nånting att ta av liksom. Men funderar på vilken typ av träning jag skulle köra igång med när det är dags liksom. Vad tränar du för nånting? :)
Onej! Du är inte alls okänslig. Jag förstår att du vill mitt bästa, o det känns tryggt att prata med dig för du verkar riktigt kunnig inom detta område. O det är de jag behöver. Kloka o raka svar så jag vet vad de är just jag behöver för att inte halka tillbaka ner i anorexin när jag börjar må bättre liksom :)

Jag har ju ingen aning om vad man ska äta innan o efter ett pass tex. Jag har ju inte fattat att musklerna bryts ner om man inte fyller på direkt efter ett pass. Så de känns skönt att du har koll o kan påminna mig om det :)
Jag älskar ju mat haha, så de ska nog inte vara några problem o äta före o innan. Frågan är ju bara vad de är man ska äta. Som är bra mat liksom? Vad brukar du äta? Ska man äta varierat av kolhydrater,protein,vitaminer o fett?
Skönt att du är kunnig inom detta område så jag kan lära mig så småningom :)
Hur mår du annars idag? <3

Stor kram!!

#4 - - Kajsa-Stina:

sv: Okej ska läsa ditt inlägg om celsius! O varför du mår sådär :(

Vad roligt! Jag är verkligen sugen på att börja träna som sagt. Men ska nog ta det lite lugnt o komma lit mer i balans innan för säkerhetsskull :)
Jag kan ju typ ingenting om kost o träning. Även fast jag skulle vilja veta mer så är jag inte säker på vad det är jag ska läsa på internet tex. Vad kan man lite på o inte? Är det bara o googla o söka sig fram eller? Hur har du lärt dig så mycket? har du anlitat nån pt eller är det enbart egen forskning eller vad man säger som du har lärt dig av? :) Ska man äta olika nu när jag inte tränar, o sen när jag börjar träna? Nu dricker jag ju näringsdrycker utöver alla måltider för att gå upp i vikt, men sen liksom.. Hm, ja det är ett mysterium.

Är en crosstrainer dyr? Vad är der för sorts maskin haha? Är det en sån där som man typ springer i? Tycker dem ser så roliga ut o vill gärna testa nån sån :D Men du brukar träna på gym också va? :)

Åh tack snälla! Det värmer <3

Äter du all sorts mat eller hur gör du? Är det nåt du inte tål o måste utesluta eller så? :)

Många kramar

#5 - - Kajsa-Stina:

sv: Ja eller hur. Så jäkla svårt o veta vad man ska läsa på internet om kost o träning. Men du kan jättegärna länka. Jag har all tid i världen o läsa! :) Så det skulle jag uppskatta mycket om du kan göra :)

Jajjemen. Näringsdryckerna som jag dricker är ordinerade av läkare o dietist. Dem är faktiskt riktigt goda! O energirika. Har du druckit såna nångång? :)

Ok vad roligt! Har alltid velat testa en sån hehe :D Kul o ha grejer hemma så man kan köra när andan faller på liksom :)

Hur är det annars idag? :)
Kramar

Upp